Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marketing kernstof - John Smal, Hans Vosmer en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
door John Smal, Hans Vosmer
Complete samenvatting van het gehele boek marketing kernstof. Inclusief illustraties van modellen e.d.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / Marketing Marketing kernstofUitgebreide samenvatting van Marketing kernstof, 7e druk van J. Smal en Hans Vosmer. ISBN: 9789001807825. Dit uittreksel van Marketing kernstof is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samen...
Marketing kernstof door J. Smal, Hans VosmerUitgebreide samenvatting van het boek marketing kernstof 8e druk van Hans Vosmer & John Smal. Voor de opleiding Sportkunde - leerroute Sport, Management en Ondernemen zijn dit de hoofdstukken die geleerd moeten worden in semester 2.
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing 2 Marketing Kernstof door Hans Vosmer, John SmalMarketing Kernstof h1 t/m h10. Gebasseerd op lessen CO IEMES (Fontys) eerste jaar.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketing Marketing Kernstof door John Smal, Hans VosmerSamenvatting van het boek marketing kernstof Hans vormer & John Smal. Hoofdstuk 1-10 uitgelegd met voorbeelden, ook visueel makkelijk te leren
Fontys Hogescholen / Communicatie / marketing Marketing Kernstof door Hans Vosmer & John SmalVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 7 van het boek marketing kernstof
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing 1 Marketing kernstofUitgebreide samenvatting van hs 1 t/m 13, 17 t/m 23, 27 en 28.
ICM / Inleiding Marketing, Marketing NIMA-A (kernstof) Marketing Kernstof door John Smal, Hans VosmerSamenvatting van de hoofdstukken: 1 t/m 13, 20 en 27 t/m 29.
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing Marketing Kernstof door John Smal en Hans VosmerDeze samenvatting heb ik gemaakt voor het leren van mijn tentamen. Ik ben zelf van het snelle leren, met zo min mogelijk doen een zo goed mogelijk cijfer halen. Deze samenvatting kan je dus goed helpen bij het halen van je toets. Laat mij in een review w...
Inter College Business School / Bedrijfskunde / Marketing Marketing Kernstof door Hans Vosmer & John Smalbeknopte samenvatting met foto's uit boek voor verduidelijking.
Saxion / Technische Commerciële Textielkunde / Marketing Marketing kernstof door Smal, VosmerComplete en uitgebreide samenvatting van Marketing. Alle moeilijke termen en modellen zijn duidelijk uitgewerkt.
Hogeschool van Amsterdam / Sportkunde / Marketing Marketing kernstof door Hans VosmerUitgebreide samenvatting van alle behandelde stof in de lessen van Marketing van IEMES, jaar 2.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie IEMES / Marketing Marketing KernstofMarketing Kernstof is geschreven door Hans Vosmer en John Smal. Dit boek is een introductie in het vakgebied marketing en beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en tóch compact. Het reikt hbo-studenten de benodigde marketingbasis aan. Het boek bestaat uit negen delen en besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag, en markt- en marketingonderzoek. Ook komen zaken als productontwikkeling, prijsdoelstellingen, distributie en communicatie aan bod. De hoofdstukken zijn voorzien van relevante, interessante illustraties en teksten uit de actuele marketingspraktijk.