Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Het event als strategisch marketinginstrument en download het direct om beter te studeren.
Een samenvatting van het boek 'Het event als strategisch marketinginstrument'.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Het event als strategisch marketinginstrumentSamenvatting van het boek 'het event als strategisch marketinginsturment' van Gerritsen & van Olderen. Bevat de hoofdstukken 1, 3, 5 en 10.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Projectmanagement Het event als strategisch marketinginstrument door van Olderen en GerritsneHoofdstukken: H1 H3 H4 (Paragraaf 10.1 tot en met 10.7)
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Projectmanagement Het event als strategisch marketinginstrument door Dorothé Gerritsen & Ronald van OlderenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden