Deze bundel bevat samenvattingen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4 en 5 van Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Hoofdstuk 1 Context van interne communicatie, hoofdstuk 2 Communicatie in organisaties, hoofdstuk 3 Twee visies op interne communicatie, hoofdstuk 4 Onderzoek en hoofdstuk 5 Communicatie bij verandering.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 1 Context van interne communicatie. Te gebruiken voor verschillende studies.
Hanzehogeschool Groningen / Communicatie / communicatie Basisboek Interne communicatieDit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 2 Communicatie in organisaties. Te gebruiken voor verschillende studies.
Hanzehogeschool Groningen / Communicatie / Communicatie Basisboek Interne communicatieDit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 3 Twee visies op interne communicatie. Te gebruiken voor verschillende studies
Hanzehogeschool Groningen / Communicatie / communicatie Basisboek Interne communicatieDit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 4 Onderzoek. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook verkrijgbaar in bundels.
Hanzehogeschool Groningen / Communicatie / communicatie Basisboek Interne communicatieDit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 5 Communicatie. bij verandering. Te gebruiken voor verschillende studies.
Hanzehogeschool Groningen / Communicatie / Basisboek Interne communicatie
Goed leesbaar en vooral duidelijk uitgewerkt.
Prima leesbaar en vooral goed uitgewerkt
Prima uitwerking en vooral goed leesbaar
Prima uitwerking en vooral goed leesbaar.
Prima uitwerking en goed leesbaar.