Dit is de powerpoint presentatie die is gemaakt ter verantwoording en uitleg van mijn PCM 8 rapport. Dat rapport heb ik gemaakt voor mijn afstuderen en geeft inzicht in mijn ontwikkeling gedurende mijn opleiding.
Hogeschool Inholland / Business Studies / PCM 8Cijfer: 9,0 Het verslag is geschreven voor het vak professionele vaardigheden jaar 2 semester 2.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Professionele VaardighedenPlan van aanpak ter uitvoering van mijn onderzoek omtrent de herpositioneringsstrategie van mediabureau MEO te Alkmaar. Besproken wordt: inleiding, aanleiding onderzoek, probleemanalyse, hoofd- en deelvragen, theoretisch kader en methodologie. Dit onderzoe...
Hogeschool Inholland / Business Studies / MarketingVoor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting marketing, is dit onderzoek verricht gericht op de herpositionering van mediabureau MEO te Alkmaar. Hierbij is kwalitatief onderzoek gedaan middels 5 diepgaande interviews. Hoofdvraag: Hoe moet de herpo...
Hogeschool Inholland / Business Studies / MarketingPowerpoint presentatie gemaakt ter verdediging van mijn scriptie. Werd beoordeeld als inhoudelijk zeer goed en creatief. Onderwerp scriptie was native advertising en deze werd beoordeel met een 8. Afstudeerrichting: Marketing.
Hogeschool Inholland / Business Studies / MarketingPlan van aanpak ter uitvoering van mijn scriptie omtrent native advertising. Besproken wordt: inleiding, aanleiding onderzoek, probleemanalyse, hoofd- en deelvragen, doelstelling onderzoek, theoretisch kader en methodologie. Dit onderzoek is uitgevoerd voo...
Hogeschool Inholland / Business Studies / MarketingVoor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting Marketing, is dit beroepsproduct opgesteld n.a.v. de conclusies die voortvloeiden vanuit mijn scriptie geschreven omtrent Native Advertising. In dit advies komt aan bod: samenvatting onderzoek, aanbevel...
Hogeschool Inholland / Business Studies / MarketingVoor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting Marketing, is deze scriptie geschreven omtrent Native Advertising. Hierbij is zowel kwalitatief als kwanitatief onderzoek verricht d.m.v. interviews (incl. codering) en enquêtes. Hoofdvraag: Hoe kan er...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Scriptie MarketingPCM 8 is gemaakt voor mijn afstuderen en geeft inzicht in mijn ontwikkeling gedurende mijn opleiding.
Hogeschool Inholland / Business Studies / PCM 8Portfolio PCM 7 voor het vak PCM jaar 3, InHolland Alkmaar, afstudeerrichting Marketing. Middels dit document heb ik mijn persoonlijke competentie ontwikkeling in kaart gebracht. Dit is beoordeeld met een 8,2.
Hogeschool Inholland / Business Studies / PCM 7Dit PCM rapport is geschreven ter uitvoering van mijn studie Business Studies en heeft betrekking op PCM 6 Jaar 2 Semester 2. In dit rapport geef ik o.a. een inkijkje in mijn competentie-ontwikkelingsplan en geef ik aan hoe mijn keuze m.b.t. de afstudeerri...
Hogeschool Inholland / Business Studies / PCM 6PCM 5 geschreven voor het vak PCM. Business Studies, InHolland. Jaar 2 semester 1. Beoordeling 8,6. Middels dit document heb ik mijn persoonlijke competentie-ontwikkeling in kaart gebracht.
Hogeschool Inholland / Business Studies / PCM 5Opleiding Business Studies, afstudeerrichting marketing. Dit onderzoek is gericht op de herpositionering van mediabureau MEO. Hierbij is kwalitatief onderzoek gedaan middels 5 diepgaande interviews. Hoofdvraag: Hoe moet de herpositioneringsstrategie bij Stichting MEO worden vormgegeven zodat men grotere klanten/opdrachten aan kan trekken?
PCM 8 is gemaakt voor mijn afstuderen en geeft inzicht in mijn ontwikkeling gedurende mijn opleiding. Bijgaande powerpoint presentatie is gemaakt ter verantwoording en uitleg van het rapport aan de docent.
Deze scriptie is geschreven voor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting Marketing,. Hoofdvraag: Hoe kan ervoor worden gezorgd dat mediabureaus native advertising vaker inzetten in de digitale mediastrategie? Bijgaand ook het PVA en de powerpoint presentatie ter verdediging van de scriptie.
Voor de opleiding Business Studies, afstudeerrichting marketing, is deze scriptie geschreven omtrent Native Advertising. Zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek gedaan middels interviews (incl. codering) en enquêtes. Hoofdvraag: Hoe kan er voor worden gezorgd dat mediabureaus native advertising vaker inzetten in de digitale mediastrategie?
Opleiding: Business Studies. Afstudeerrichting: Marketing. Deze scriptie is geschreven omtrent Native Advertising. Hoofdvraag: Hoe kan er voor worden gezorgd dat mediabureaus Native Advertising vaker inzetten in de digitale mediastrategie? In het aangesloten beroepsproduct zijn de conslusies en aanbevelingen uitgewerkt in een concreet stappenplan.
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt