Samenvatting studieboek Principes van marketing van Philip Kotler, Gary Armstrong - ISBN: 9789043034098, Druk: 7, Uitgavejaar: - (Prof. Irene Roozen)
KU Leuven / Handelswetenschappen / Marketing Principes van marketing 7e editie met MyLab NL Gary Armstrong, Philip KotlerSamenvatting Personeel & Organisatie 2018-2019 gegeven door Dries Berings, notities van alle lessen bijgevoegd!!
KU Leuven / Handelswetenschappen / Personeel en Organisatie Mens en OrganisatieVOLLEDIGE SAMENVATTING MET ALLE LESNOTITIES! Samenvatting VOLLEDIG Operationeel Management 3de bachelor Handelswetenschappen KU Leuven Brussel gedoceerd door prof. Van Lindt, D. en prof. De Boeck, L. met alle lesnotities Alle lessen stonden online, dus wil...
KU Leuven / Handelswetenschappen / Operationeel ManagementDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt