- Je bekeek:Samenvatting Hoorcollege Media effecten Creative Business
- Geüpload door:Blossoms
- Studie: Saxion / Media, Informatie en Communicatie / HC media effecten
- 17 pagina's 1 downloads
In deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de bijbehorende reader (storytelling het filmverhaal) uitgebreid uitgewerkt. Omdat ik fysiek bij alle colleges aanwezig ben geweest heb ik ook de voorbeelden die nergens anders worden genoemd verwerkt in m...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Storytelling HoorcollegeIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de bijbehorende reader uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf in 1 keer een goed ci...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Kunst en beeld/FilmgeschiedenisIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) de bijbehorende reader en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf in 1 ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Hoorcollege PsychologieIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) de bijbehorende reader en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf in 1 ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Hoorcollege Communicatie Media en publiekIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik studeer creative business aan het saxion ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Marketingcommunicatie in 14 StappenIn deze samenvatting: - H2 Digitale Marketingstrategie - Artikel Marketing Online - Social Media Marketing - Tuten - Social Media Modellen - Rapport SWOCC - Facebookmarketing - Pride Stream - Connected Commerce - Influencer Inflatie - H14 Digitale Marketingstr...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Social Media MarketingBeschrijven van de cinematografische elementen. Begrippen en uitleg.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Cinematografische elementemEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, principes van marketing Philip Kotler 6e editie.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Marketing: waarde creëren en verkrijgen Principes van marketingEen heldere samenvatting met daarin niet alleen uitgewerkte werkcolleges, maar ook de beantwoorde vragen uit het boek Media-ethiek van Huub Evers. Op deze manier leer je een groot deel van de stof uit één document!
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Media-ethiek Media ethiekEen samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediaconcepten Theorie 1 Concepting en Basisboek Crossmedia ConceptingCommunicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap Communicatiekaart van NederlandDit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie /Een uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Media ethiekMijn aantekeningen van alle werkcolleges van Populaire Cultuur en Media.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en MediaDe lijst van HTML- en CSS codes. Alle codes heb ik overgenomen uit opdrachten van codecademy.com
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online MediaEen samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap De Media ExplosieEen samenvatting van Wat is onderzoek? van Nel Verhoeven.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Onderzoek & SPSS Wat Is OnderzoekEen samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Theorie 1 Crowdfunding De Hype Voorbijsamenvatting van het hele boek media ethiek.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / media ethiekEen uitgebreide samenvatting van het artikel 'Televisie Studies' van Joke Hermes & Maarten Reesink.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MedialandschapEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmanagement Content Organizing In De PraktijkEen uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Mediarecht READEREen uitgebreide samenvatting van de volgende hoofdstukken: H1 (1.4) H3 (3.1 en 3.2) H7 (7.1 en 7.2) H8 (8.1, 8.2, 8.4 en 8.5) H11 (11.1 en 11.2) H12 (12.2 en 12.4) H13 (13.1, 13.3 en 13.5) H16 (16.2) Basisboek Bedrijfseconomie.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Bedrijfseconomie Basisboek BedrijfseconomieSamenvatting van alle artikelen voor Trends In De AV Sector.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Trends In De AV SectorSamenvatting van de artikelen voor Populaire Cultuur en Media m.u.v. EncodingDecoding van Stuart Hall.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en Media samenvatting 50%