- Je bekeek:Samenvatting marketingcommunictiestrategie 8e druk
- Geüpload door:annabelwesthoff
- Studie: HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie
- Boek:Marketingcommunicatiestrategie 8ste druk door
- 32 pagina's
Floor en van Raaij, DRUK 8: H1, H2, H3, H5, H6, H8, H9, H10, H12 oefententamen en extra literatuur model Birkigt & Stadler. Groen gearceerde tekst = hoorcollege lesstof HAN Nijmegen – opleiding Communicatie Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie: ...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie 8ste drukFloor en van Raaij, DRUK 8: H1, H2, H3, H5, H6, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15, H16, H17, H18, H19, H20, H21 + extra oefententamen met meerkeuze vragen en open vragen. Daarnaast extra literatuur model Birkigt & Stadler. Groen gearceerde tekst = ho...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Merkenbouwer & Doelgroepkenner Marketingcommunicatiestrategie 8ste drukSamenvatting van de hoofdstukken: 1,2,3,5,6,8,9,10 en 12 Soms mist er wel een klein tussenhoofdstukje zoals 3,5 of 3.6 maar die hoefde ik zelf niet te leren of waren niet echt nodig om op te schrijven.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie 8ste drukSamenvatting H1 basisboek online marketing 4e druk. Sorry voor de spelfouten af en toe.. Ik zal nog meerdere samenvattingen binnenkort updaten. Let wel op dat dit boek de 4e druk is, dus er zal wel een verschil zijn met de 3e druk
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketingHierbij bied ik mijn uitgebreide samenvatting aan van het vak Marketingcommunicatiestrategie. Het boek is van Ko Floor, Fred van Raaij en Margot Bouwman. Het betreft de 7e, nieuwste druk. Ik heb de samenvatting geschreven in oktober 2017 en de samenvatting bet...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting: Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk: 5 t/m 13 Een beknopte samenvatting van 23 bladzijde met alle belangrijke aspecten van het dikke boek. Mét plaatjes.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting van het boek van Floor & Van Raaij. Handig voor tentamen in periode B en voor jaar 2 periode B.
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieEen uitgebreide samenvatting van het basisboek Methoden en Techniek. Daarnaast staat aan het einde van elk hoofdstuk nog een beknopte samenvatting met de belangrijkste punten. Het boek bestaat uit 9 hoofdstukken, deze staan allemaal in de samenvatting. Schri...
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Basisboek Methoden en TechniekTe gebruiken voor het tentamen; marketingcommunicatie strategie of communicatie, sport en media.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Onderzoek Kwalitatief MarktonderzoekHallo mede-studenten, Dit is een samenvatting van het vak Organisatiecommunicatie van de studie Communicatiemanagement jaar 1. Deze samenvatting heeft mij erg goed op weg geholpen naar het uiteindelijk tentamen! Van mijn klasgenoten kreeg ik erg goede feedbac...
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Organisatiecommunicatie identiteit imago merk mediaSamenvatting van het hele boek MarCom!
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom marketingcommunicatie in organisatiesSamenvatting van heel het boek Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Experience and challenge economy Imagineering Het creren van beleveningswereldenSamenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Company behind the brand Interne communicatie als managementinstrumentSamenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Leren VeranderenSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek Risico en crisiscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Risico en crisiscommunicatie Risico en crisiscommunicatieSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van Congruente overheidscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / BV Nederland Congruente overheidscommunicatieDe eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Social media voor interne communicatieSamenvattingen van het boek Psychologie en Sociologie. Hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6
NHL Hogeschool / Communicatie / Psychologie en sociologie