- Je bekeek:Professionele Bedrijfscommunicatie
- Geüpload door:sarine_pien
- Studie: HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Tekst en Design
- Boek:Professionele Bedrijfscommunicatie door H. Ommen
- 13 pagina's
Uitgebreide samenvatting van Professionele bedrijfscommunicatie, 5e druk van H. Frijlink. ISBN: 9789001767747. Dit uittreksel van Professionele bedrijfscommunicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek ...
Professionele bedrijfscommunicatieDit is een samenvatting van het modellenboek van Bart van der Kooi. Hierin staan allerlei modellen die toegepast kunnen worden op Social Media.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Het Social Media ModellenboekDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t/m 5 en 8 en 9. De samenvatting is erg uitgebreid en biedt jou alles wat nodig is om een voldoende te halen.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Tekst en Design Professionele BedrijfscommunicatieDoor deze samenvatting een 8.2 gehaald. Deze samenvatting heb ik ook aan studiegenoten gegeven wat ook bij hen zorgde voor goede cijfers.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Crisiscommunicatie Risico en crisiscommunicatieDit is een samenvatting van het boek Interne Communicatie bij verandering van Huib Koeleman. Deze samenvatting kan zeer bruikbaar genoemd worden, het leverde een 8,5 op.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Interne Communicatie bij verandering Interne Communicatie bij veranderingMet de samenvatting van het boek Elementaire communicatie heb je het boek eigenlijk niet nodig. Door alleen deze samenvatting goed te leren zit je zeker op een voldoende.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Elementaire communicatieDeze samenvatting is best uitgebreid maar dat zorgt er in ieder geval voor dat alles wat je nodig hebt voor je toets in erin staat! Zelf haalde ik een 7.8 door deze samenvatting..
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Psychologie en Sociologie Psychologie en SociologieHier een uitgebreide samenvatting van het boek MarCom- Handboek marketingcommunicatie. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 3 t/m 8 Aan het einde van de samenvatting heb ik nog een handig overzicht gemaakt.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom Handboek marketingcommunicatieHier de samenvatting van het boek Dit is Onderzoek! van Ben Baarda. In deze samenvatting staan alle 4 de hoofdstukken. Deze samenvatting geeft veel handige handvaten om door dit naar mijn inzien moeilijke boek met taaie stof.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Onderzoek en Methodologie Dit is onderzoekEen uitgebreide samenvatting van het basisboek Methoden en Techniek. Daarnaast staat aan het einde van elk hoofdstuk nog een beknopte samenvatting met de belangrijkste punten. Het boek bestaat uit 9 hoofdstukken, deze staan allemaal in de samenvatting. Schri...
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Basisboek Methoden en TechniekSamenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Onderzoek Kwalitatief MarktonderzoekHallo mede-studenten, Dit is een samenvatting van het vak Organisatiecommunicatie van de studie Communicatiemanagement jaar 1. Deze samenvatting heeft mij erg goed op weg geholpen naar het uiteindelijk tentamen! Van mijn klasgenoten kreeg ik erg goede feedbac...
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Organisatiecommunicatie identiteit imago merk mediaSamenvatting van het hele boek MarCom!
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom marketingcommunicatie in organisatiesSamenvatting van heel het boek Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Experience and challenge economy Imagineering Het creren van beleveningswereldenSamenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Company behind the brand Interne communicatie als managementinstrumentSamenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Leren VeranderenSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek Risico en crisiscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Risico en crisiscommunicatie Risico en crisiscommunicatieSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van Congruente overheidscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / BV Nederland Congruente overheidscommunicatieDe eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Social media voor interne communicatieSamenvattingen van het boek Psychologie en Sociologie. Hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6
NHL Hogeschool / Communicatie / Psychologie en sociologieSamenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Leren veranderen