- Je bekeek:Onderzoek
- Geüpload door:joycenieling
- Studie: Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Onderzoek
- Boek:Principes van marktonderzoek door C.Burns & F.Bush
- 1 pagina's
Samenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / De Onderzoeker Principes van MarktonderzoekDit document is een uitgebreide samenvatting van het vak marketingonderzoek. Deze samenvatting is geschreven uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 9 uit het boek: 'Principers van marktonderzoek' 7e editie van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing onderzoek Principes van marktonderzoekSamenvatting / aantekening over het conceptueel model. Dit model maakt duidelijk wat het conceptueel model inhoud en welke onderdeel van belang zijn.
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / OnderzoekDeze samenvatting bevat de volgende paragrafen: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 3.1, 3.2, 3.6, 3.7, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5, 7.1, 7.2, 8.4, 8.5, 8.6, 8.9, 10.1, 10.2, 10.3, 12.1, 12.2, 12.3, 12.4, 12.5, 13.3, 13.4
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marktonderzoek Principes van marktonderzoekUitgebreide samenvatting van Principes van marktonderzoek, 6e druk van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush. ISBN: 9789043017244.Dit uittreksel van Principes van marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. He...
Principes van marktonderzoekEen complete samenvatting van het hele boek inclusief tabellen & figuren!
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marktonderzoek & Statistiek Principes van marktonderzoekUitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Principes van MarktonderzoekBegrippen mmo hst 1/3/4/5/7/8 Van boek Principes van marktonderzoek druk 2
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / MMO Principes van marktonderzoekUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Methode van Marktonderzoek Principes van marktonderzoekTentamen onderzoek HAN NIJMEGEN 1e periode 1e jaar
HAN University of Applied Sciences / Fiscaal Recht en Economie / OnderzoekDit document beschrijft: - Copy test - Pre test - Posttest
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Onderzoek Principes van marktonderzoekIn dit document worden de volgenden onderdelen besproken die betrekking hebben tot bedrijfseconomie met de formules: - Investeringsbeslissingen - Terugverdienperiode - Gemiddelde Boekhoudkundige Rentabiliteit - Netto Contante Waarde - Eigen vermogen - Koerswa...
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Bedrijfseconomie Bedrijfseconomische analyseIn dit bestand staan de volgende begrippen beschrevenen: - Algemene aspecten van een overeenkomst - Bijzondere overeenkomst - Aanbod en aanvaarding - Schriftelijke totstandkoming - Wilsgebreken
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Recht blok Sales- Inleiding onderzoek - functies - soorten onderzoek - steekproef - data verzameling
Hogeschool Inholland / Business Studies / Onderzoek Dit is onderzoekIn dit document bevinden zich de volgende onderdelen: - Kosten en kostenberekening - Beslissingen berekenen - Break-even punt - Knelpuntcalculatie - Capaciteitsvraagstukken - Budgetteren - Budget analyse -
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / BedrijfseconomieHet boek 'Wat is onderzoek' is goed en duidelijk samengevat. Alle begrippen zijn in deze samenvatting behandeld. Ook zijn er bepaalde afbeeldingen geplaatst in de samenvatting, om de tekst nog beter te begrijpen!
Saxion / Sociaal Pedagogische Hulpverlening / Onderzoek Wat is onderzoekSimpele samenvatting van het boek kwalitatief onderzoek
Fontys Hogescholen / Communicatie / Onderzoek Kwalitatief Onderzoekreader leerjaar één volledig samengevat
Windesheim / Maatschappelijk Werk en Dienstverlening / OnderzoekSamenvatting met zorg gemaakt. Samen met mijn samenvatting van paragraaf 3.4 alles wat je moet weten voor je 1e tentamen.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Onderzoek Dit is onderzoekIn het documente worden de volgende zaken besproken: - Strategische ontwikkelingen en marketingplanning - Doelgroepen - De marketingomgeving - SWOT – analyse - Dienstenmarketing non-profit marketing - Marketingcommunicatiestrategieën - Reclame - Salesmanag...
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Marketing Grondslag van de marketingIn dit document staan de volgende punten: - Strategisch management - Proces van strategisch management - Klassieke benadering van strategisch management - Situatieanalyse - Definitie van huidige visie, doelstelling en strategie - Intern onderzoek als onderdeel...
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Management en Organisatie Management en organisatieIn dit document wordt het volgende behandelt: - Aansprakelijkheid: - Misleidende handelspraktijken - Onrechtmatige daad - Misleidende reclame - Algemeen deel NL reclame code - Streetmarketing
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Recht Recht doenIn dit document bevinden zich de volgende onderdelen: - Beschrijvende modellen - Beslissingsondersteunende modellen - Deterministische modellen - Stochastische modellen - Waaruit bestaat een model? - voorbeeld case
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / ModelbouwSamenvatting van het boek 'Onderzoek doen!' van Tom Fisher en Mark Julsing. Het gehele boek is samengevat, dus de hoofdstukken 1 t/m 9. De samenvatting heeft 33 pagina's.
NHL Hogeschool / Accountancy / Onderzoek Dit is onderzoekSamenvatting: Basisboek Kwalitatief Onderzoek Auteur(s): Baarda, Bakker, Fischer, Julsing, Peters, van der Velden, de Goede 2013 Derde druk Hele Boek
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie IEMES / Onderzoek Basisboek Kwalitatief Onderzoek