- Je bekeek:New Media Challenges - HC samenvatting 1 t/m17
- Geüpload door:Annedewerker
- Studie: Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / New Media Challenges
- 119 pagina's
It is a summary of the articles which you have to read before the lectures. It includes all the articles of the 7 weeks.
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / New Media Challenges Meerdere artikelenUitgebreide samenvatting van het vak Communicatieklassiekers voor zowel eerste jaar bachelor studenten als pre-master student - alle belangrijke informatie uit de artikelen en hoorcolleges samen. Let op: document bevat Nederlands en Engelse teksten (doordat h...
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Communicatie KlassiekersUitgebreide samenvatting van de statistiek hoorcolleges voor de pre-master en bachelor studenten van de studies: Communicatiewetenschap, Beleid, Communicatie en Organisatie, Sociologie en Bestuurskunde. Bevat ook samenvattingen van de pluscolleges.
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / StatistiekUitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing en Sales Basisboek SalesUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basisUitgebreide samenvatting van het Basisboek Logistiek. Alle hoofdstukken aanwezig.
De Haagse Hogeschool / Accountancy / Logistiek en Management Basisboek LogistiekUitgebreide samenvatting van het boek: Consumentengedrag: de basis
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basisUitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van MarketingUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online MarketingUitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Basisboek marketingcommunicatieUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online MarketingUitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Media en ReclameUitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Principes van MarktonderzoekUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van MarketingUitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 9 en 10 met bijpassende figuren
De Haagse Hogeschool / Marketingplan Strategische Marketing PlanningenUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Methode van Marktonderzoek Principes van marktonderzoekArtikelen samengevat van New Media and Communication 2013/2014 Stephens, K.K. & Saetre, A.S. (2008). Media Choice and ICT Use. In L.D. Browning, A.S. Saetre, K.K. Stephens & J-O Sornes (Eds.), Information and Communication Technologies in Action: Linking The...
Universiteit Twente / Communicatiewetenschappen / New Media and CommunicationEen samenvatting voor het vak Sociologie, gegeven aan de Vrije Universiteit Brussel. Dit is een samenvatting van het boek 'Sociologie: een inleiding' van Elchardus, Spruyt en Vanroelen.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Sociologie een inleidingDit is een samenvatting voor het vak Politicologie: een algemene inleiding, gegeven aan de Vrije Universiteit Brussel. Dit is een samenvatting van het boek 'Politiek: een inleiding tot de politieke wetenschappen' geschreven door Deschouwer en Hooghe.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Politiek een inleiding tot de politieke wetenschappenSamenvatting van het boek economie vandaag (editie verschilt niet zoveel per jaar enkel de tabellen met cijfers). 69 pagina's vrij gebaseerd op het boek en de slides van prof Van Kerkhove van VUB.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Economie, maatschappij en media Economie vandaagDit is een samenvatting voor het vak Inleiding tot de Algemene Taalwetenschap, gegeven aan de Vrije Universiteit Brussel. Dit is een samenvatting van het boek 'Mensentaal: een inleiding tot de algemene taalwetenschap' geschreven door Van de Craen.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Mensentaal een inleiding tot de algemene taalwetenschapUitgebreide en goede samenvatting van het handboek gebruikt door An Jacobs. Vak: Kwalitatieve onderzoeksmethoden
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen /Collegejaar 2014-2015: antwoorden op de bijvragen van inleiding tot de communicatiewetenschappen
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Inleiding tot de cimmunicatiewetenschappenOplossingen van verbandsvragen/overzichtvragen van inleiding tot de communicatiewetenschappen
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / inleiding tot de communicatiewetenschappenDe lessennota's/teksten van professor Stuy worden in deze samenvatting kort herhaald aan de hand van de hoofdpunten. Leerstof van periode 2014-2014
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Ethiek Ethiek