- Je bekeek:Samenvatting Wat is een bedrijf, CE Inleiding Tentamen 1
- Geüpload door:SusanvandenBelt
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE Inleding
- Boek:wat is een bedrijf door Rienk Stuive
- 17 pagina's 1 downloads
In deze samenvatting lees je alle belangrijke aspecten voor het tentamen van CE1 Inleiding. De informatie komt uit het boek 'Wat is een bedrijf'. In de samenvatting worden delen uitgelegd doormiddel van illustraties.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE1 Inleiding Wat is een bedrijfDit is een samenvatting van Wat is een bedrijf, alle leerdoelen en uitwerkingen van deeltoets 1 CE inleiding, Commerciële Economie, leerjaar 1, Hogeschool van Amsterdam
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE Inleding wat is een bedrijfSamenvatting van het hele boek inclusief afbeeldingen. Tentamen over het hele boek gehaald met deze samenvatting.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing en Sales Wat is een bedrijfDeze samenvatting is gemaakt naar het boek: wat is een bedrijf? Het is een samenvatting van alle hoofdstukken van het boek
Hogeschool van Amsterdam / Bouwtechnische Bedrijfskunde / Bedrijfskunde Wat is een bedrijfSamenvatting boek; wat is een bedrijf? Hele boek is samengevat.
Aeres Hogeschool / Dier en Veehouderij / Wat is een bedrijf. Wat is een bedrijfEen zeer volledige, duidelijke en kwalitatief goede samenvatting van het boek 'Wat is een bedrijf?' van Rienk Stuive. In mijn geval voor het vak Organisatiekunde. Je haalt hiermee gegarandeerd een voldoende!
Zuyd Hogeschool / People and Business Management / Organisatiekunde 1 Wat is een bedrijfSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting gemaakt door een derdejaars HBO Commerciele Economie student. In de samenvatting worden alle 24 modellen ter ondersteuning van dienstverlening uitgelegd. Alle modellen staan ook als afbeeldingen in het document.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Strategie voor dienstverlenersEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieBoek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activerenCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing