- Je bekeek:Strategisch merkenmanagement samenvatting H1 t/m H6 en H10 t/m H13
- Geüpload door:mariellen1996
- Studie: Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Strategisch merkenmanagement
- 60 pagina's 8 downloads
Samenvatting onderzoek doen!, jaar 2, commerciele economie Hele boek is samengevat
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Onderzoek Onderzoek doenSamenvatting basisboek bedrijfseconomie, jaar 1, blok 3 Commerciële Economie
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Bedrijfseconomie Basisboek bedrijfseconomieSamenvatting marketingcommunicatie, essentie van de communicatie Commerciële economie, jaar 1
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Essentie van communicatieSamenvatting marketingcommunicatie, boek marketingcommunicatiestrategie. Commerciële economie, jaar 3, H4 t/m H13
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting Grondslagen van de marketing jaar 1, blok 1 Commerciële economie
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingSamenvatting algemene economie jaar 1, blok 1, commerciële economie Algemene economische basisprincipes
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Algemene economie Algemene economische basisprincipesSamenvatting grondslagen van de marketing jaar 1, blok 2 Commerciële economie
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingSamenvatting innovatie, boek innovatiemanagement, jaar 3, commerciële economie H1 t/m H4 samengevat
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Innovatie InnovatiemanagementSamenvatting marketing jaar 3 commerciële economie. H4, H5 en H6 samengevat
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing MarketingplanningSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingAn English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Exportmanamgent Export a practical guide