- Je bekeek:Samenvatting Hoofdstuk 18 Marketingcommunicatiestrategie
- Geüpload door:lotte1234
- Studie: Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing en Sales
- Boek:Marketingcommunicatiestrategie door Floor en Van Raaij
- 5 pagina's
Hierbij bied ik mijn uitgebreide samenvatting aan van het vak Marketingcommunicatiestrategie. Het boek is van Ko Floor, Fred van Raaij en Margot Bouwman. Het betreft de 7e, nieuwste druk. Ik heb de samenvatting geschreven in oktober 2017 en de samenvatting bet...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieDit document bevat een samenvatting van het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij (2015, zevende druk) van in totaal 17 hoofdstukken die ik in januari 2018 heb gemaakt voor de opleiding NIMA B marketingcommunicatie. De samenvatting is ook ...
Hogeschool NCOI / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieKennis C Marketing communicatie samenvatting, B&A jaar 1 samenvatting van H 14-21 met extra beelden en power point stof.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Kennis C Marketing communicatie MC MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting marketingcommunicatie, boek marketingcommunicatiestrategie. Commerciële economie, jaar 3, H4 t/m H13
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting communicatie & media, met uitleg van begrippen en opsommingen
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Communicatie & Media MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting Marketingcommunicatie, (Marketingcommunicatie Strategie, J.M.G. Floor & W.F. van Raaij). Goede prijs voor goede kwaliteit. Commerciële Economie, Jaar 1
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieComplete samenvatting van alle stof voor Deeltoets 3 van blok 3.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing en SalesSamenvatting marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij, zesde druk 2010.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / MarketingcommunicatiestrategieUitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing en Sales Basisboek SalesSamenvatting Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk 1,2,3,4,5,6,7,8,9,13,14,15,22 Auteurs: J.M.G. Floor W.F. van Raaij ISBN: 9789001834128 7e druk
Maastricht University / International Business / Marketing MarketingcommunicatiestrategieEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting van het hele boek inclusief afbeeldingen. Tentamen over het hele boek gehaald met deze samenvatting.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing en Sales Wat is een bedrijfSamenvatting: Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk: 5 t/m 13 Een beknopte samenvatting van 23 bladzijde met alle belangrijke aspecten van het dikke boek. Mét plaatjes.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieKwalitatief goede samenvatting van hoofdstuk 1-9 van marketingcommucatiestrategie. Als kers op de taart heb ik hier mijn tentamen met een ruime voldoende mee gehaald.
Christelijke Hogeschool Ede / Communicatie / Communicatie MarketingcommunicatiestrategieCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting MarketingCommunicatie, gemaakt door een VWO student aan de Fontys Economische Hogeschool in TIlburg.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marketing Communicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting van hoofdstuk 7 & 8 van het boek E-Marketing van Cor Molenaar
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / E MarketingTe gebruiken voor het tentamen; marketingcommunicatie strategie of communicatie, sport en media.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1 van Marketingcommunicatiestrategie van 28 bladzijdes samengevat in 8,5 bladzijdes. Tentamen Retailmarketing (op Avans Hogeschool Den Bosch).
Avans Hogeschool / Small Business en Retail Management / Retailmarketing MarketingcommunicatiestrategieEen samenvatting van hoofdstuk 18 uit het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing en Sales MarketingcommunicatiestrategieDit bestand is een samenvatting van het vak marketingcommunicatie strategie aan UCLL. Deze samenvatting start met een inhoudstafel. Daarnaast bestaat de samenvatting uit theorie en oefeningen op de theorie uit de les in combinatie met voorbeelden uit het dagel...
UC Leuven Limburg / Marketing / Marketingcommunicatie strategie MarketingcommunicatiestrategieEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing