Studiebot antwoord

Stel een vraag ›
 
Vraag gesteld door: bouchradriss - 1 jaar geleden

Schrijf een artikel over het onderwerp: beste Cindy,
Ik heb een verzoek aan je, ik weet dat ik pas in juni klaar ben met de opleiding leraarondersteuner maar ik heb nu al module 1 pedagogiek en didaktiek met succes behaald en ik zal zeker mijn beste doen om de andere onderdelen te behalen. mijn verzoek is om mij de functie leraaronderstener te geven i.p.v. onderwijsassistent en ik zal kijken wat voor extra taken nu te kunnen uitvoeren en die bij die functie hoort nu te doen zoals toeten nakijken en meer zefstandige taken.. De tekst moet geschreven zijn op het niveau van het MBO. De tekst moet geschreven zijn in de Nederlandse taal. De tekst moet in onbeperkt aantal woorden geschreven zijn. De stijl van de tekst moet zijn: geen voorkeur.

Antwoord gegenereerd door AI Antwoord rapporteren

Stel een studievraag en wij proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden.

Stel een vraag
 
Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document