Studiebot antwoord

Stel een vraag ›
 
Vraag gesteld door: TamaraVervuren - 2 jaren geleden

Ida, Marian en Bert zijn alle drie tandarts en hebben samen een groepspraktijk in een gezondheidscentrum. Ieder van hen heeft 30.000,- ingebracht en zijn/haar arbeid. De inkomsten worden gelijkelijk verdeeld. In overleg met haar maten schaft Ida een nieuw sterilisatieapparaat voor de praktijk aan. Welk keuzeantwoord is juist? a. alleen als Marian en Bert aan Ida een volmacht hebben gegeven, zijn zij hoofdelijk aansprakelijk voor de nakoming van deze verbintenis b. als Ida een volmacht heeft gekregen, zijn de drie maten aansprakelijk voor gelijke delen c. als Ida geen volmacht heeft gekregen, bindt zij alleen zichzelf en de maatschap d. Ida bindt ook zonder volmacht de maatschap, omdat de transactie een beheersdaad is

Antwoord gegenereerd door AI Antwoord rapporteren

Stel een studievraag en wij proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden.

Stel een vraag
 
Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document