Uitgebreide hoorcollege aantekeningen voor het vak Communicatie Ethiek, inclusief enkele focusonderwerpen die belangrijk zijn voor het tentamen.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Communicatie EthiekZelf afgerond met een 7. Uitgebreide aantekeningen van de hoorcolleges van CAOP. Voor het tentamen vrijwel alleen deze aantekeningen geleerd.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Communicatieadvies en Onderzoek in de Praktijk (CAOP)Zelf afgerond met een 8. Uitgebreide aantekeningen van alle hoorcolleges van het vak Kwalitatief Onderzoek, inclusief tips en onderwerpen voor het tentamen.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Kwalitatief OnderzoekUitgebreide aantekeningen van hoorcollege 1 t/m 6 (inclusief gastcollege Piet Verhoeven) van het topic Organisaties in de Media.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Topic Organisaties in de MediaZelf afgerond met een 9,7. Een beknopt overzicht van de toetsen die bij het tentamen SPSS van Inferentiële Statistiek worden gevraagd, inclusief voorbeeldvragen.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Inferentile StatistiekUitgebreide Engelse samenvatting van het boek Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice van Joep Cornelissen (4e editie) die gebruikt wordt voor het vak Corporate Communicatie. De hoofdstukken zijn op volgorde van te behandelen stof ingedeeld.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Corporate Communicatie (DWC1) Corporate Communication A Guide To Theory And Practice door Joep CornelissenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide aantekeningen van HC 1 t/m 7 van Corporate Communicatie.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Corporate Communicatie (DWC1)Samenvatting van het hele boek van Boeije et al. (Onderzoeksmethoden) 8e druk!
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Onderzoeksmethoden door Boeije et al.Complete en volledige samenvatting van Media en Publiek. De begrippen zijn dikgedrukt en duidelijk uitgelegd. Inclusief schemas etc.
Universiteit van Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Inleiding Communicatiewetenschap (1e jaar) Media en Publiek door C. De Boer en S. Brennecke