Bekijk documenten met de tag: verkoop. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Samenvatting economie vwo 3 Boek: Pincode 6e editie onderbouw vwo Hoofdstuk 4: Bedrijfseconomie Hoe ondernemend ben je? Paragraaf 1, 2, 3 en 4. De begrippen zijn dikgedrukt. De formules van dit hoofdstuk zijn uitgelegd. Ik heb zelf met deze samenvatting e...
VWO / Economie en Maatschappij / Economie Pincode 6e editie onderbouw vwo door Chantal van Arkel, Clemens Bentlage, Yvette van Gastel, Jeroen Perdaan, Eindredactie: Clemens BentlageDit is een samenvatting van hoofdstuk 28: Inkoopprijs verkopen, materialen en grondstoffen, hoofdstuk 29: Overige kostsoorten en hoofdstuk 30: Begrote en werkelijke winst. De hoofdstukken zijn uit het tweede theorieboek van de methode Bedrijfseconomie in b...
VWO / Natuur en Techniek / Bedrijfseconomie Bedrijfseconomie in balans door Sarina van Vlimmeren, Tom van VlimmerenEen samenvatting van het boek salesvaardigheden gecombineerd met de IVA Bundel. Geschikt voor HBO tentamenweek 1. Het bevat hoofdstuk 1 van de bundel en hoofdstuk 1 van het boek.
IVA Driebergen / HBO management business / Consumentenverkoop Salesvaardigheden door Rene SusanAls afstudeer student van de opleiding Commercieel Medewerker heb ik stage gelopen bij een online marketing bureau. Ik behandel 3 kerntaken die zijn onder verdeeld over meerdere werkprocessen. Onderwerpen als marketingmix, SWOT, trends en ontwikkelingen, v...
Summa College / Vestigingsmanager groothandel/bedrijfskunde / Uitgebreid stage verslagSamenvatting marketing, de essentie hoofdstuk 7 t/m 10 Vak: marketing en verkoop niveau: HBO Leerjaar: 1 Gemaakt op: 29-3-2022 De samenvatting is gemaakt naar aanleiding van de lessen en de presentaties. Duidelijk om te leren
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing en Verkoop Marketing, de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 11 Salespromotion uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden(cijfer 8,2) In deze samenvatting ontbreekt hoofdstuk 12. Ook zijn niet alle paragrafen opgenomen. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing & Ondernemen Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageDeze samenvatting is gebaseerd op een oefententamen met daarbij de behorende uitleg/voorbereidende powerpoint. Alles wat je moet weten voor het tentamen. Oefententamen lijkt bijna hetzelfde als op het echte tentamen.
Windesheim / Bedrijfseconomie / Bedrijfskunde Bedrijfskunde Integraal door Peter Thuis & Rienk StuiveSamenvatting, aantekeningen en voorbeeldzinnen voor een salesgesprek. Hierin komen verschillende aspecten van een verkoopgesprek naar voren. Perfect als voorbereiding op een salesgesprek/verkoopgesprek of een tentamen gericht op dit vakgebied.
Saxion / Commerciële Economie / SalesgesprekkenGoede samenvatting met uitleg over klantbenadering, sales increasing en meer
ROC Nova College / Junior Accountmanager / Sales Sales en accountmanagement door SalesNaar aanleiding van de toegenomen verkoop van elektrische fietsen, is besloten om een exportplan te schrijven voor een lokaal Zeeuws bedrijf. De keuze is gevallen op een fietsenwinkel gelegen in Zeeuws-Vlaanderen. Het bedrijf gaf bevestigend aan dat het st...
HZ University of Applied Sciences / Bedrijfskunde MER / ExportmanagementHoofdstuk 1 van het boek Over marketing (isbn: 9006870005) Gepubliceerd door Tiememeulenhoff door Broekhoff, Git, Jekel, Kevelham, Nijsse, van Oordt, Stumpel. Hierin wordt het vak marketing uitgelegd met o.a. begrippen zoals de behoeften van de consument...
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / MarketingDit document bevat de verkoop-, inkoop-, kas- en bankboekingen voor januari. Daarnaast is er ook een bundel aanwezig op mijn account waarbij je de boekingen van januari, februari, maart en de memoriaalboekingen voor een bedrag van 5 kunt kopen. *In de p...
Windesheim / Finance & Control / ExactDit document bevat de verkoop-, inkoop-, kas- en bankboekingen voor februari. Daarnaast is er ook een bundel aanwezig op mijn account waarbij je de boekingen van januari, februari, maart en de memoriaalboekingen voor een bedrag van 5 kunt kopen. *In de...
Windesheim / Finance & Control / ExactDit document bevat de verkoop-, inkoop-, kas- en bankboekingen voor maart. Daarnaast is er ook een bundel aanwezig op mijn account waarbij je de boekingen van januari, februari, maart en de memoriaalboekingen voor een bedrag van 5 kunt kopen. *In de pr...
Windesheim / Finance & Control / ExactIn dit document staan alle memoriaalboekingen voor de maanden januari, februari en maart. Daarnaast is er ook een bundel aanwezig op mijn account waarbij je de boekingen van januari, februari, maart en de memoriaalboekingen voor een bedrag van 5 kunt ko...
Windesheim / Finance & Control / ExactDit is een samenvatting voor de bovenbouw van het VWO over het domein 'financieel beleid' van het vak Management & Organisatie. Aan het einde van de samenvatting staat tevens een handig overzicht van alle benodigde formules! Onderwerpen die aan bod komen z...
VWO / Economie en Maatschappij / Management & OrganisatieDeze samenvatting gaat er over hoe je een Afstandelijk iemand kan herkennen, en wat je wel en niet moet doen tijdens een gesprek met die gene.
Landstede Groep / ICT-media Beheerder / DAS TyperingHoe herken je een Sociaal persoon? daar ga je achter komen door dit document, wat kan je wel en niet doen bij een Sociaal persoon?
Landstede Groep / ICT-media Beheerder / DASDit is een samenvatting van hoe je een Dominant persoon kan herkennen, en wat je wel en niet moet doen tijdens een gesprek, met een klant.
Landstede Groep / ICT-media Beheerder / DAS Typering