Bekijk documenten met de tag: reclame. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
In dit document heb ik de hoofdstukken 19 tot en met 21 samengevat. Alles is duidelijk aangegeven met kleur. Onderwerpen als marketing, communicatiemiddelen, reclame, bedrijfskolom, logistiek, product en prijsbeleid worden uitgelegd. Ook staan er een aanta...
HAVO / Economie en Maatschappij / Bedrijfseconomie Bedrijseconomie In BalansPrincipes van Marketing Flashcards! Klaar met het suffe leren uit je boek? Hier is de oplossing! Leer alle begrippen makkelijk door middel van deze flashcards! Gebruik de kaarten om actief de begrippen tot je te nemen, weet je het antwoord niet? Check dan...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongAls je bezig bent met het opstellen van een plan van aanpak voor je scriptie Communicatie (en Media), kan het soms lastig zijn om te weten waar je moet beginnen en hoe je de structuur en de inhoud van het plan van aanpak het beste kunt opzetten. Gelukkig ...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie /Samenvatting van hoofdstuk 1 Pincode 6e ed vmbo-gt 3 leerboek , ISBN: 9789001870959 Vak Economie. Zonder markeringen. Ook met beschikbaar. Met voorbeelden en begrippen uit het hoofdstuk. Persoonlijk gehaalde cijfer hoofdstuktoets: 9,3
VMBO / Media, Vormgeving en ICT / Economie Pincode 6e editie vmbo gt leerboekSamenvatting van hoofdstuk 1 Pincode 6e ed vmbo-gt 3 leerboek , ISBN: 9789001870959 Vak Economie. Met markeringen. Ook zonder beschikbaar. Met voorbeelden en begrippen uit het hoofdstuk. Persoonlijk gehaalde cijfer hoofdstuktoets: 9,3
VMBO / Media, Vormgeving en ICT / Economie Pincode 6e editie vmbo gt leerboek door Leen DoorduinDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden(cijfer 8,2) In deze samenvatting ontbreekt hoofdstuk 12. Ook zijn niet alle paragrafen opgenomen. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing & Ondernemen Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageDit document bevat een complete samenvatting van het vak Economie over Hoofdstuk 1. In dit document vind je: Hoofdstuk 1: - Paragraaf 1 - Paragraaf 2 - Paragraaf 3 - Paragraaf 4 & - Een Formule blad met alle belangrijke formules uit Hoofdstuk ...
VMBO / Economie en Ondernemen / Economie Economie Pincode 4tlDit document bevat een complete samenvatting van het vak Economie over Hoofdstuk 2. In dit document vind je: Hoofdstuk 2: - Paragraaf 1 - Paragraaf 2 & - Een Formule blad met alle belangrijke formules uit Hoofdstuk 2!
VMBO / Economie en Ondernemen / Economie Economie Pincode 4tlSamenvatting Promotie en Plaatsbeleid - Een uitgebreide samenvatting van Promotie en Plaatsbeleid | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorbeelden en plaatjes | Onderwerpen: marketing- communicatiestrategieën, Recla...
Saxion / Commerciële Economie / Promotie- en Plaatsbeleid Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageIn deze samenvatting (hoofdstuk 15) van het boek principes van marketing wordt de positionering en de marketingmix besproken. Dit hoofdstuk hoort bij de de P van promotie uit de marketingmix. De samenvatting bestaat uit begrippen en plaatjes uit het boek. ...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketing door Philip KotlerIn deze samenvatting (hoofdstuk 14) van het boek principes van marketing wordt de Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie uitgelegd. Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie hoort bij de P van promotie van de marketingmix. De samenvattingen gebr...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketing door Philip KotlerDit is een samenvatting van het boek Business door Bovee, waarin de belangrijkste begrippen uit het boek worden beschreven. De hoofdstukken die worden behandeld zijn hoofdstuk 1 t/m 3, 5 en 9 t/m 13.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Inleiding bedrijfs- en consumentenwetenschappen Business door BoveUitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Media en Reclame door John FaaseSamenvatting van alle 9 hoofdstukken van het boek Competentietraining Marketingcommunicatie. In deze samenvatting worden de belangrijkste punten uit het boek door middel van rijtjes en feitjes beschreven.
Aeres Hogeschool / Bedrijfskunde & Agribusiness / Communicatie Competentietraining Marketingcommunicatie door Jan BaccarneVoor het 2e jaar van de opleiding Media en Entertainment management moet je een handleiding schrijven voor onderzoek. Deze heb ik gemaakt voor het moduul Media en Relaties. Mijn cijfer was een 8,4.
Stenden Hogeschool / Media en Entertainment Management /Uitgebreide samenvatting van Media en reclame, 3e druk van A. den Boon en P. Neijens. ISBN: 9789001109363. Dit uittreksel van Media en reclame is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sameng...
Media en reclame door A. den Boon, P. NeijensUitgebreide samenvatting van Emoties & reclame, 3e druk van Goos Geursen. ISBN: 9789020722178. Dit uittreksel van Emoties & reclame is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Emoties reclame door Goos GeursenUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de Marketing door Prof.dr.Bonis VerhageH10 : Reclame
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. Verhage