Bekijk documenten met de tag: marketingplanning. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Uitgebreide samenvatting van het boek ' strategische marketingplanning' van Alsem. Gemaakt voor de opleiding bedrijfskunde, een 7,9 gehaald door middel van deze samenvatting. Makkelijk leesbaar.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 2 Marketingplanning en strategiebepaling uit deel 1 inzicht in de marketing.
Samenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Strategische marketingplanning samenvatting 7e druk Karel Jan Alsem bijna hele boek. h1 t/m h12. Ik had een 7.4, dat moet jou ook lukken!
Het is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te ...
Een uitgebreide samenvatting met alles wat je nodig hebt voor Marketing & Strategie! model van Ansoff, marktpenetratie, marktontwikkeling, productontwikkeling, diversificatie, groeien, concurrentiestrijd, distributiekanaal, marketingplannings-proces, mar...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting marketingstrategie alle vakken uit het eerste jaar met behulp van deze samenvattingen in één keer gehaald. Een uitgebreide samenvatting van marketingstrategie | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorb...
Uitgebreide samenvatting van het boek strategische marketingplanning van K.J. Alsem (6e druk). Dit uittreksel bevat alle hoofdstukken van het boek en is handig om bij het leren te gebruiken. Met zorg samengesteld. ISBN nummer: 9789001820626
Dit is een uitstekende samenvatting van de lessen Marketingplanning. Doe er je voordeel mee!
Samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning van Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus. Het is een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 17. NIMA B
SAMENVATTING STRATEGISCHE- EN OPERATIONELE MARKETINGPLANNING KERNSTOF-B (NIMA-B) / H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15 ISBN: 978-90-01-85315-0 / ZESDE DRUK / GERBRAND RUSTENBURG, TON TERLOUW, ALLERT DE GEUS / INCLUSIEF MODELLEN, BE...
Samenvatting voor het vak Marketing 1, derde jaar Commerciële Economie.
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
Samenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
Samenvatting van het Basisboek marketing 2 van Rendement. De hoofdstukken worden krachtig behandeld. Alle informatie die je nodig hebt voor het examen wordt benoemd!
Samenvatting van hoofdstuk 4, 5 en 6 van het boek Marketingplanning van Rien Hummel (vierde druk).
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Hoofdstuk 9 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 8 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 7 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk