Bekijk documenten met de tag: customer experience. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Een samenvatting van het Basisboek Customer Journey: Een inleiding in het vakgebied. Het hele boek is uitgebreid samengevat in 36 bladzijdes. Te gebruiken voor het vak inleiding Customer Experience aan de HAN.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Customer Experience basisboek customer journeyHet succes van een scriptie Ondernemerschap & Retailmanagement hangt sterk af van de kwaliteit van de onderzoeksvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat...
Hogeschool Inholland / Small Business en Retail Management / Small Business, Ondernemerschap & RetailmanagementCustomer Experience Management aantekeningen van alle SWAY's, Explore More's, gastcollege's, canvassen en modellen. Hogeschool Rotterdam Communicatie leerjaar 2. Het zijn aantekeningen van alle twee de semesters van CEM. Het zijn in totaal 105 pagina's en...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience Management - CEMVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)Opdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience ManagementUitgebreiden samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten van Antal de Waij. Tentamenstof voor de studie Communicatie aan de HAN Nijmegen voor vak de Contentmaker. Bevat verwijzingen naar het boek. Geschreven vanuit de lessen + boek dat geb...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Contentmaker Content zuurstof voor je klantenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van de stof uit de lessen en de reader Customer Experience Management van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke o...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM - Customer Experience Management