Bekijk documenten met de tag: customer. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Een samenvatting van het Basisboek Customer Journey: Een inleiding in het vakgebied. Het hele boek is uitgebreid samengevat in 36 bladzijdes. Te gebruiken voor het vak inleiding Customer Experience aan de HAN.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Customer Experience basisboek customer journeyThis summary was written in the academic year . It is based on the book, lectures and assignments. The book referenced to in the lectures is: Food Quality Management 2020 edition by Luning and Marcelis. Grade achieved: 7 Topics covered in the summary: - C...
Wageningen University / Food Safety / Food Quality Management food quality management(cijfer 8.2) Deze samenvatting is geschreven voor het vak OE104 Customer Behaviour en bestaat uit de hoofdstukken 1,2,3,4,5,6,7,8,10 blz. 419-436,11 en 12 blz. 508-514. De samenvatting is in het Engels met hier een daar een Nederlandse toevoeging ter verdu...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Customer Behaviour Consumer Behaviour door Isabelle Szmigin, Maria PiacentiniHet succes van een scriptie Ondernemerschap & Retailmanagement hangt sterk af van de kwaliteit van de onderzoeksvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat...
Hogeschool Inholland / Small Business en Retail Management / Small Business, Ondernemerschap & RetailmanagementIn deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenv...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingIn deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting boek Marketing Design met Customer Journey Mapping Boek geschreven door: Eveline van Zeeland Samenvatting gemaakt op: 28 januari 2023 Samenvatting bevat: het hele boek Deze samenvatting bevat de volgende onderwerpen: alle stappen van de mar...
Fontys Hogescholen / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing Design door Eveline van ZeelandSummary of the 21 articles for the course Innovation management in multinational. Complete work that will help you understand the main idea and prepare you for the exam! Week 1: Innovation Baregheh, A., J. Rowley andS. Sambrook (2009).Towards a Multidis...
Rijksuniversiteit Groningen / Innovation Management in Multinationals / Innovation management in multinationals - summary articlesThis is an individual assignment made in the customer management course at the university of groningen including customer life time value calculations and literature review.
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Customer ManagementCustomer Experience Management aantekeningen van alle SWAY's, Explore More's, gastcollege's, canvassen en modellen. Hogeschool Rotterdam Communicatie leerjaar 2. Het zijn aantekeningen van alle twee de semesters van CEM. Het zijn in totaal 105 pagina's en...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience Management - CEMSummary Principles of Marketing, all information needed for the final test is here, everything from the slides, lectures and the book that you need to know. This document is all you need to get a good grade from Marketing 1.
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing 1 Principles Of Marketingunderstanding your customers can be hard but with this few key points it will becomes easier to know more about their behaviors and what goes through them while making a purchase.
Universiteit Twente / Business Administration / MARKETINGHow do you make it work? The key question, is what is innovation success? What is failure? How are they related ...? - role of creativity - innovation success factors - importance of failure - innovation portfolio - successful serial innovators
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - lecture notesInnovation process : Stages of the innovation process Sources of ideas for innovations From idea to concept to prototype From prototype to product Launching innovations in the market
Topics: - Definition of innovation - Misperceptions about innovation - Importance of innovation - Most innovative countries - Most innovative companies - Types of innovations
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - lecture notessummary of The Discipline of Business Experimentation (Thomke & Manzi, 2014) referencing of the course week 7 of innovation based on Knowledge management & the dark side of innovation - To discover if a truly novel concept will succeed, you must subject...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles The Discipline of Business ExperimentationInnovation Leadership: Best-Practice Recommendations for Promoting Employee Creativity, Voice, and Knowledge Sharing (Kremer, Villamor, Aguinis, 2019) summary based on week 7 of IMM focusing on Knowledge management& the dark side of innovation Critical...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles Innovation Leadership Best Practice Recommendations for Promoting Employee Creativity Voice and Knowledge SharingSummary of Editorial: The Dark Side of Innovation Coad, A., P. Nightingale, J. Stilgoe and A. Vezzani (2021) based on week 7 of IMM focusing on Knowledge management & the dark side of innovation We provide a broad discussion of the dark side of innovati...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business and Management / Innovation management in multinationals - summary articles Editorial The Dark Side of InnovationSummary of the required readings and articles for the course customer models at the university of Groningen: - Modeling markets by Leeflang et al. (2015): Chapter 1, 2, 8 (p.261-278, 285-288), 9 (p.322-325) - Advanced individual demand models by Fok (2017)...
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Customer ModelsVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)