Bekijk documenten met de tag: basisboek online marketing. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Dit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieDit is een samenvatting voor een gedeelte van het boek 'basisboek online marketing', voor de eerste jaars hbo commerciële economie.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Campagne Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaHoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module ...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaGoede uitgebreide samenvatting van de stof voor het tentamen van het vak 'Mediamarketing: online'. Bevat hoofdstuk 1 t/m 13 van het Basisboek voor Online Marketing. Met het leren van deze samenvatting en de aantekeningen van de colleges heb ik een 8 voor m...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: Online Basisboek Online Marketing door Marjolein VisserSamenvatting van het boek Basisboek Online Marketing. Hoofdstuk 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van "Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie" van Marjolein Visser & Berend Sikkenga 2e druk. De hoofdstukken 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Online Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit zijn de uitgewerkte oefentoetsen van het Basisboek online marketing, tweede druk. Van hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / ONMDit is een samenvatting van de eerste 6 hoofdstukken van het basisboek online marketing, tweede druk.
Basisboek online marketing tweede druk
door Berend Sikkenga & Marjolein Visser
Hoofdstukken 1 2 3 5 6 9
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaUitgebreide samenvatting van Basisboek online marketing, 1e druk van Marjolein Visser en Berend Sikkenga. ISBN: 9789001788728. Dit uittreksel van Basisboek online marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studere...
Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga