Bekijk documenten met de tag: Verhage. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Uitgebreide samenvatting van de 9e (nieuwe!) druk het boek: 'Grondslagen van de marketing' van Bronis Verhage en Marjolein Visser. Tentamenstof van het vak Internationale marketing en communicatie van leerjaar 2 van opleiding communicatie van de HAN in N...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Internationale marketing en communicatie Grondslagen van de marketingDit document is een samenvatting van hoofdstuk 8 tot en met hoofdstuk 15 van het boek Grondslagen van de marketing van Bronis Verhage (9e druk). De samenvatting bevat ook enkele tabellen en figuren uit het boek.
Saxion / Fashion and Textile Technologies / Commercie Grondslagen van de marketingDit document is een uitgebreide samenvatting van de verschillende hoofdstukken uit het boek grondslagen van de marketing (9e druk) Door middel van de preview kan er in de inhoudsopgave bekeken worden welke onderdelen behandeld worden. De volgende hoofd...
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageUitgebreide samenvattingen van alle losse bronnen/artikelen van het vak organisatiedynamiek. De bronnen/artikelen: verzorgingsinstellingen (Wilterdink, H10), Anders kijken (Willemse, h12) oratie Ghorashi Halleh, de winst van intersectorale samenwerking in ...
Hogeschool Inholland / Pedagogiek / organisatiedynamiek en beleid Anders kijken door Joop WillemseUseful for the OMC course at Buas/NHTV the first and second year, but also any other course that requires these chapters. It can also be used instead of the third edition, since it's almost the same. It's an extensive summary and it's the only one you need...
Breda University of Applied Sciences / International Tourism Management / Online Marketing & Communication Marketing Fundamentals An International ApproachIn dit document heb je een uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding tot de marketing' van Verhage. De hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8, 10 en 11 bevinden zich in deze samenvatting :)
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een volledige samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage 4e druk. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Behaalde cijfer: 8,4.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Inleiding tot de MarketingEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H15 van het boek. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 7855
Avans Hogeschool / Bedrijfseconomie / Grondslagen van de Marketing Grondslagen van de MarketingDit document bevat een samenvatting van het boek Grondslagen Marketing H1. Dit boek is de 9e druk. Later komt ook nog een document online met flashcard vragen + antwoorden om het makkelijk te bestuderen. De bronnen die zijn gebruikt komen oorspronkelijk ui...
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingIn deze samenvatting is de volgende stof samengevat: H1 Helemaal H2 2.1 t/m 2.5 H3 Helemaal H4 Helemaal H6 Helemaal H7 7.1 t/m 7.4 en 7.6 t/m 7.8 H8 8.1 t/m 8.3, 8.5 en 8.6 H12 12.1 t/m 12.5 en 12.8 H13 13.1 t/m 13.4 (van 13.2 niet 13.2.2) H14 Helemaal
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Grondslagen van de marketing van Bronis Verhage. Hoofdstukken 7, 8 en 12. (ook wel product- en prijsbeleid genoemd)
Saxion / Commerciële Economie / product- en prijsbeleid Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageEen duidelijke samenvatting van H1 t/m H14 van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de achtste druk. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing 1 & Marketing 2 Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageEen zeer duidelijke en overzichtelijke samenvatting van het boek 'Grondslagen van de Marketing' van Verhage. De samengevatte hoofdstukken zijn: 1, 3, 4, 7, 9, 12 en 13.
Stenden Hogeschool / Logistiek en Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting van Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. De hoofdstukken 1(1,1 1,3 1,4,) 2 (2,1 t/m 2,4), 3 (3,1 t/m 3,3 3,4, 3,4, 3,5), 4, 6 (6,1 t/m 6,3 6,5), 7 (7,1 7,2 7,4), 8 (8,1 t/m 8,5 8,8), 10, 11 (11,1 11,2 11,4 11,6 11,7).
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: introductie Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageMet deze samenvatting heb ik een 8 gehad voor mijn eerste tentamen (tussentoets 1)
Hogeschool van Amsterdam / Financial Services Management / Marketing 1Deze samenvatting bevat de hoofdstukken; 1.1, H3, H4 en 6.1 t/m 6.2 Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Marketing Inleiding tot de marketing door B. VerhageGrote gedetailleerde samenvatting met veel duidelijke informatie met veel uitleg per begrip/onderdeel.
MBO Utrecht / Marketing, communicatie en evenementen / Marketing Inleiding tot marketing door Bronis VerhageDuidelijke samenvatting met veel uitleg en plaatjes om alles te verduidelijken.
MBO Utrecht / Marketing, communicatie en evenementen / Marketing Inleiding tot marketing door Bronis VerhageEen samenvatting van het boek de Grondslagen van de Marketing van Bronis Verhage, H1 t/m 7 (alleen 2.2!!), 9, 12 en 13, 8e druk
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Brons Verhage