Een hoofdstuk van 37 bladzijdes samengevat in 13 bladzijdes. Een heel interessant en leerzaam hoofdstuk. De theorie is heel goed uit te voeren in praktijk.Wil jij leuk leren? Leer mijn samenvatting dan.
ROC Nova College / Onderwijsassistent / Didactiek NU Pedagogisch werk profielboek Onderwijsassistent door o.a Wilmie Colberts en Bart PerenboomHeb jij moeite met het samenvatten van lange hoofdstukken van Aardrijkskunde. Dan komen mijn samenvattingen goed van pas! Ik heb met mijn samenvattingen achtens, negens en tienen gehaald. Wil jij dat ook? Gebruik mijn samenvatting :) Hoofdstuk 5 Bevolking
ROC Nova College / Onderwijsassistent / Aardrijkskunde Basiskennis Aardrijkskunde door Roger BaltusSamenvatting van alle literatuur voor de toets Hele Getallen 1.2. Samengevat uit het boek: Hele getallen reken-wiskundedidactiek door Petra van Brom-Snijders, Jos van den Bergh, Ortwin Hutten en Marc van Zanten. De tweede druk. Dit gaat over de volgende ho...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Rekenen Hele getallen reken wiskundedidactiek door Petra van Brom-Snijders, Jos van den Bergh, Ortwin Hutten en Marc van ZantenSamenvatting van het boek Gebroken Getallen: Reken-wiskundedidactiek Met deze samenvatting hoef je het boek niet meer open te doen! Inclusief een overzicht van de leerlijnen
Hogeschool Leiden / Leraar Basisonderwijs / Rekenen Verhoudingen procenten breuken en kommagetallen door Marc van Zanten, Jos van den Bergh, Petra van den Brom-Snijders, Ortwin HuttenVolledige samenvatting van het boek 'Meten en Meetkunde: Reken-wiskundedidactiek. Inclusief een handig overzicht van de leerlijn meten met goede voorbeelden. Met deze samenvatting heb ik een 9 gehaald voor de toets Rekenen op de Pabo Leiden.
Hogeschool Leiden / Leraar Basisonderwijs / Rekenen, Pabo Meten en Meetkunde Reken wiskundedidactiek door Ortwin Hutten, Jos van den Bergh, Petra van den Brom-Snijders, Marc ZantenSamenvatting van rekenen-wiskunde 'Meten en meetkunde' 1, 2, 3, 5.1.1, 5.1.5, 5.1.6, 6.1, 6.5, 6.6, 6.7
Hogeschool Utrecht / Leraar Basisonderwijs / Rekenen-wiskunde Meten en meetkundeVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting bewegingsonderwijs 'spelen in het speellokaal' 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 Geschikt voor pabo jaar 1 blok D
Hogeschool Utrecht / Leraar Basisonderwijs / Bewegingsonderwijs Spelen in het speellokaalSamenvatting van taalbeschouwing portaal Hoofdstuk 1.2, 2.1 en 3 Geschikt voor pabo jaar 1 blok C
Hogeschool Utrecht / Leraar Basisonderwijs / Taalbeschouwing PortaalSamenvatting rekenen-wiskunde hele getallen: 2, 3, 4, 7.2.1, 7.2.2 en 7.3.1
Hogeschool Utrecht / Leraar Basisonderwijs / Rekenen-wiskunde Hele getallenSamenvatting O&P. Kiezen voor het jonge kind: H2, 7.2.1 en 9.3 Hoe ga je om met kinderen op school en hun ouders: 2, 3, 6 en 14 Geschikt voor pabo jaar 1 blok C
Hogeschool Utrecht / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde & pedagogiek Hoe ga je om met kinderen op school en hun ouders kiezen voor het jonge kindSummary of the book Child Language: Acquisition and Development written by Matthew Saxton
Tilburg University / Kunst & Cultuurwetenschappen / Language Learning and Socialization Child Language Acquisition and Development door Matthew SaxtonDit is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting van het boek Hele getallen. De samenvatting bestaat uit de volgende hoofdstukken; 1, 2, 3, 4, 5, 7 en 8.2.1. De samenvatting bevat ondersteunende plaatjes en tabellen.
Hogeschool Inholland / Leraar Basisonderwijs / Rekenen-wiskunde Rekendidactiek hele getallen door Petra van der Brom-Snijders, Jos van den BerghIn dit document vind je de antwoorden en uitgebreide uitwerkingen voor de 10voordeleraar pabo rekentoets die je kan vinden op 10voordeleraar.nl. Wil je meer online oefenen? Kijk op: www.kennisbasisrekenen.nl
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Kennisbasis RekenenSamenvatting van het boek gedragsproblemen in de klas in het basisonderwijs. Voor de toets Passend Onderwijs op de pabo.
Hogeschool Inholland / Leraar Basisonderwijs / Passend Onderwijs Gedragsproblemen in de klas in het basisonderwijs door Anton HorewegSamenvatting uit Gemotiveerd leren en lesgeven (H1, H2, H3 en H5) en uit het boek Begeleiden van actief leren (H1, H3, H4, H5 en H6)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Gemotiveerd leren en lesgeven Begeleiden van actief lerenSamenvatting uit het boek van Leertheorie naar Onderwijspraktijk (hoofdstuk 3 t/m 7)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde van Leertheorie naar Onderwijspraktijk door Tjipke van der Veen & Jos van der WalSamenvatting uit Ontwikkelingspsychologie (H2, t/m H5) en samenvatting uit Klassenmanagement (H2 en H3)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Ontwikkelingspsychologie voor leerkrachten basisonderwijs KlassenmanagementSamenvatting van Natuuronderwijs Inzichtelijk (H5 en H6) en uit het boek Praktische Didactiek voor Natuuronderwijs (H2, H12 en H13)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Natuur & Techniek Natuuronderwijs Inzichtelijk Praktische Didactiek voor NatuuronderwijsSammenvatting van een aantal hoofdstukken uit het boek In Goede Handen (H1, H2 en H5)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Godsdienst & Levensbeschouwing In Goede Handen door Jos van Remundt & Simon DeenSamenvatting van een aantal hoofdstukken uit het boek Beeldonderwijs en didactiek (H5, H7, H9, H10, H11)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Beeldende Vorming Beeldonderwijs en Didactiek door Ben Schasfoort