Een samenvatting voor de opleiding MBRT --> IKT OP2.1 Fontys Eindhoven
Fontys Hogescholen / Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken / Alle vakkeneen samenvatting voor de opleiding MBRT --> IKT OP2.2 op Fontys Eindhoven
Fontys Hogescholen / Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken / Alle vakkenEen samenvatting voor aankomende tentamen periode op de Hogeschool Utrecht. Deze samenvatting is gemaakt van het boek Leefwerelden van Jongeren en dan 5 specifieke hoofdstukken die geleerd moeten worden voor het vak P2 Activeren van personen en groepen.
Hogeschool Utrecht / Maatschappelijk Werk en Dienstverlening / P2: Activeren van personen en groepen Leefwerelden van jongeren door Joke Hermes, Pauline Naber en Arjan DielemanSamenvatting van colleges en practica die gekend moeten worden voor deeltentamen A: H14, H15, H16, H17, H18, Pz7, Pz8, Pz9, Pz10a, Pf4, Pf5, Pf6, Ph4, Ph5a
Wageningen University / Dierwetenschappen / Mens- en dierkunde 2Mijn zelfevaluatie van jaar drie. Deze heb ik gemaakt ter voorbereiding op het assesment LIO-start/BP2-gesprek. De zelfevaluatie is geschreven aan de hand van alle competenties van de lerarenopleiding.
Hogeschool van Amsterdam / Leraar 2e graad Nederlands / SLB/Assesment lio-startMijn visiestuk van jaar drie. Deze heb ik gemaakt ter voorbereiding op het assesment LIO-start/BP2-gesprek. Het visiestuk bestaat uit vier hoofdstukken en een nawoord.
Hogeschool van Amsterdam / Leraar 2e graad Nederlands / SLB/Assesment lio-startVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van Hoofdstuk 6 uit het boek Levensfasen. Zelf gebruikt voor de opleiding SPH.
Hogeschool Utrecht / Sociaal Pedagogische Hulpverlening / Activeren van personen en groepen Levensfase door Maryke Tieleman - FokkerSamenvatting van het boek Leefwerelden van jongeren. Zelf gebruikt voor de opleiding SPH.
Hogeschool Utrecht / Sociaal Pedagogische Hulpverlening / Activeren van personen en groepen Leefwerelden van jongeren door Joke HermesSamenvatting van het boek Groepen aan het werk, bladzijdes 13 tot en met 23. Zelf gebruikt voor de opleiding SPH.
Hogeschool Utrecht / Sociaal Pedagogische Hulpverlening / Activeren van personen en groepen Groepen aan het werk door Jan Pieter van OudenhovenDeze samenvatting is gemaakt voor het vak Marketing, uit jaar 1 P2, van de opleiding ABC.
Avans Hogeschool / Advanced Business Creation / MarketingSummary of the content of the course of Reproduction and Fertility ADP21803.
Wageningen University / Animal Sciences / Reproduction and FertilityEen samenvatting van de reader groepsdynamica van welke gebruik wordt gemaakt op de Hogeschool Utrecht voor het vak p2 activeren van jongeren en groepen. geschreven in het leerjaar 2015/2016
Hogeschool Utrecht / Maatschappelijk Werk en Dienstverlening / P2 activeren van jongeren en groepen reader groepsdynamica door Hogeschool utrechtVoor SEP2 heb ik een analysefaseverslag geschreven. Dit analyse verslag is het eerste deel van de 2 verslagen die je voor SEP moet maken.
HAN University of Applied Sciences / Maatschappelijk Werk en Dienstverlening / Signaleren en PreventieHet gaat om een samenvatting het de meest recente druk van het boek Praktisch Goederenrecht. Het is een hele handige samenvatting voor de basis in de K8 en vormt een samenvatting van alle voorgeschreven stof uit de P2.
Fontys Hogescholen / HBO Rechten /