Bekijk documenten met de tag: Media informatie en communicatie. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Dit document is een samenvatting van alle hoorcolleges en kennisclips van het vak Media-effecten. Dit vak krijg je in leerjaar 1 kwartiel 3 op de opleiding Creative Business (Media, informatie en communicatie)
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Media-effectenIn dit document staan alle kennisclips en hoorcolleges van het vak Inleiding marketing van kwartiel 1.3 samengevat. Al het informatie komt grotendeels overeen met het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding marketingUitgebreide samenvatting hoorcollege 1 t/m 8. Afbeeldingen en illustraties toegevoegd ter verduidelijking. Psychologie leerjaar 1 CB/MIC Saxion Enschede.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / PsychologieUitgebreide samenvatting hoorcollege 1 t/m 8. Afbeeldingen en illustraties toegevoegd ter verduidelijking. Communicatie leerjaar 1 CB/MIC Saxion Enschede.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Communicatie Media en publiek door Connie de boerSamenvatting van hoorcolleges van Filmgeschiedenis. Uitgebreid met afbeeldingen. Leerjaar 1 kwartiel 1.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Beeld & KunstSamenvatting van hoorcolleges, aangevuld met afbeeldingen over storytelling. Leerjaar 1, kwartiel 1.1
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Beeld & KunstVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenAlle hoorcollege's ( 1- 8 ) samengevat van de opleiding Creative Business - Hogeschool Saxion - leerjaar 1. Aan de hand van het boek Schermgaande jeugd. (De laatste colleges zijn online gegeven ivm het coronavirus.)
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / schermgaande jeugd door Patti ValkenburgDit document bevat alle antwoorden op de leervragen van het boek Communicatiekaart door Piet Bakker en Otto Scholten voor het vak Media en Maatschappij. Deze leervragen worden getoetst op de opleiding media, informatie en communicatie en is gemaakt in het ...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Media en Maatschappij Communicatiekaart door Piet Bakker en Otto ScholtenDit document bevat de aantekeningen van het laatste hoorcollege van Medialandschap. Tijdens dit college is er een samenvatting gegeven van alle andere college's.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MedialandschapDe lijst van HTML- en CSS codes. Alle codes heb ik overgenomen uit opdrachten van codecademy.com
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online MediaEen samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Theorie 1 Crowdfunding De Hype Voorbij door Martijn Arets, Ronald Kleverlaan, Marije Lutgendorff, Koen van VlietEen samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediaconcepten Theorie 1 Concepting en Basisboek Crossmedia Concepting door Jan Rijkenberg en Indira Reynaert en Daphne DijkermanMijn aantekeningen van alle werkcolleges van Populaire Cultuur en Media.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en MediaEen uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Media ethiek door Huub EversEen uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Mediarecht READER door N. NinaEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmanagement Content Organizing In De Praktijk door Atie de Heer