Bekijk documenten met de tag: Media ethiek. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Een volledige en uitgebreide maar beknopte samenvatting van het boek Consumentengedrag.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie ConsumentengedragSamenvatting van het boek 'Media', de 1e druk. Van verschillende schrijvers: Rob Leurs, Vincent Crone, Marleen Boer, Philip Corsius etc. Het gaat om hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 6 en 7. Het is voor het vak medialandschap op hogeschool Rotterdam, opleiding Communi...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Media MediaSummary Croteau, D. & Hoynes, W. (2014). Media, Society: Industries, Images and Audiences (5th ed.). Londen: Sage. Summary of the whole book, all chapters
Erasmus Universiteit Rotterdam / Mediastudies / Media and Communication Theory Media Society Industries Images and Audiences 5th ed door Croteau, D & Hoynes, WProfielwerkstuk over de invloed van de media op de samenleving. In dit profielwerkstuk komen diverse deelvragen aan de orde waarbij bevolkingsgroepen met verschillende posities op de maatschappelijke ladder een cruciale rol spelen. De deelvragen worden ge...
HAVO / Economie en Maatschappij / MaatschappijwetenschappenSamenvatting communicatie & media, met uitleg van begrippen en opsommingen
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Communicatie & Media MarketingcommunicatiestrategieDeze samenvatting is gebaseerd op het boek 'marktonderzoek voor mbo' geschreven door Mirjam Broekhoff. De samenvatting is aan de hand van een examenmatrijs geschreven, dus alle belangrijke dingen staan er in. Alle hoofdstukken worden besproken. Er staan ...
ROC van Twente / Medewerker Marketing & Communicatie / marktonderzoek marktonderzoek voor mbo door Mirjam BroekhoffVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenThis is a summary of the book The Psychology of Influence by Van der Pligt and Vliek, for the course Psychology of Media and Communication (PMC). All chapters have been summarized and models are integrated.
Universiteit Leiden / Psychology / The Psychology of Media and Communication The Psychology of Influence Theory Research and Practice door Joop Van Der Pligt & Michael VliekMost of the chapters of the book are there. All chapters for Principles of Communication exam at Hogeschool Utrecht (ICM/International communication and media) included.
Hogeschool Utrecht / International Communication & Media / principles of communication Thinking Through Communication door Thinking through communicationMijn mediadossier voor het vak Literatuur en Vertellen aan de Hogeschool van Amsterdam. Het bevat tien mini-essays en één groot essay. Ik heb met dit dossier een acht behaald!
Hogeschool van Amsterdam / Leraar 2e graad Nederlands / Literatuur en vertellenDit is een samenvatting van het vak Media in the Society. Dit is een vak van de studie CMD.
De Haagse Hogeschool / Communication and Multimedia Design / Media in the SocietySamenvatting van het boek juridische aspecten van mediation van Eva Schutte en Jacqueline Spierdijk
Hogeschool van Amsterdam / Leraar 2e graad Wiskunde / Juridische aspecten van mediation Juridische aspecten van mediation door Eva Schutte en Jacqueline SpierdijkSamenvatting van het onderdeel Financial Accounting van het vak 'Intermediate accounting'.
Erasmus Universiteit Rotterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Intermediate AccountingUitwerkingen van de practicumcolleges van het vak 'Intermediate Accounting' behorend bij de studie Economie en Bedrijfseconomie en Fiscale Economie.
Erasmus Universiteit Rotterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Intermediate AccountingSamenvatting van het onderdeel Management Accounting van het vak 'Intermediate Accounting'.
Erasmus Universiteit Rotterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Intermediate AccountingThese are the lecture notes for the course Psychology of Media and Communication (Master course Economic and Consumer Psychology). It includes the models discussed in the lecture, some examples and explanations of the theories. It closely follows the power...
Universiteit Leiden / Psychology / the Psychology of Media and CommunicationSamenvatting van het boek praktisch burgerlijk procesrecht van J.P.H.Timmermans en N.H.P.G.Sommers
Hogeschool van Amsterdam / Leraar 2e graad Wiskunde / Praktisch burgerlijk procesrecht Praktisch burgerlijk procesrecht door J.P.H. Timmermans en N.H.P.G. SommersAvans CMD Jaar 2 Blok 7 Philosophy Samenvatting hoorcolleges en slides, en ik heb eigen voorbeelden en uitleg toegevoegd.
Avans Hogeschool / Communication and Multimedia Design / PhilosophySamenvatting boek Consumentengedrag voor het vak Mediapsychologie. Hoofdstukken: 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12 (+ 17.1 t/m 17.4) en (2.4.4.) Alle tabellen zitten er ook in verwerkt die zelf gemaakt zijn.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszDit is een door een Nederlands docent goedgekeurd betoog van 769 woorden over mediabereik.
HAVO / Economie en Maatschappij / NederlandsBegrippenlijst / samenvatting van het boek Media (van Noordhoff Uitgevers). Te gebruiken bij het vak Media Questions.
HAN University of Applied Sciences / Communication and Multimedia Design / CMD Media door Rob Leurs