Bekijk documenten met de tag: Marketing2. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek: Strategische Marketingplanning. Auteur: Karel Jan Alsem. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 2 Strategische marketingplanning door Karel Jan AlsemSamenvatting van hoofdstuk 4, 5 en 6 van het boek Marketingplanning van Rien Hummel (vierde druk).
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing 2 Marketingplanning door Rien HummelVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden