Samenvatting van Marketing Management van Tilburg University
Tilburg University / International Business Administration / Marketing Management Marketing ManagementSamenvatting van het gehele boek. Minor Sportmanagement.
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Sportmanagement Sportmarketing door Robert Kok & Hugo GruijtensSamenvatting plus aantekening, voor het vak decision making in marketing van Tilburg university
Tilburg University / International Business Administration /Een samenvatting van het boek "Marketing.com" van de auteur Wim van der Mark.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Marketing com door Wim van der MarkEen samenvatting van "Grondslagen van de marketing" van de auteur Bronis Verhage
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Uitgebreid en duidelijk.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSummary of chapter 12 Book: Marketing Research, seventh edition By: Alvin C. Burns and Ronald F. Bush
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Research and Statistics Marketing Research door Alvin C. Burns and Ronald F. BushBeknopte samenvatting waarin de belangrijkste modellen zijn uitgelegd.
HAN University of Applied Sciences / Small Business en Retail Management / International Marketing Global Marketing door Svend HollensenHierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Stenden Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Marketing Principles of Marketing door Philip Kotler and Gary ArmstrongSamenvatting MarketingCommunicatie, gemaakt door een VWO student aan de Fontys Economische Hogeschool in TIlburg.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marketing Communicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van RaaijGoede samenvatting van het boek Handboek Direct Marketing 3.0, 2e druk van Paul Postma en Sjoukje van der Kolk. ISBN nummer: 9789013089721. Dit uittreksel van Handboek Direct Marketing 3.0 is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te behee...
Handboek Direct Marketing 3 0 door Paul Postma, Sjoukje van der KolkGoede samenvatting van het boek Marketingorientatie, 4e druk van Co Bliekendaal en Ton van Vught. ISBN nummer: 9789001807870. Dit uittreksel van Marketingorientatie is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document is di...
Marketingorientatie door Co Bliekendaal, Ton van VughtHoofdstuk 3 Markt en vraag. Zelf had ik een 8 voor dit hoofdstuk.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketingorientatie door Co Bliekendaal en Ton van VughtSamenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 7 van het boek: Essentie van dienstenmarketingmanagement
Hogeschool Schoevers / Marketingcommunicatie / Dienstenmarketing Essentie van dienstenmarketingmanagement door W. de Vries, P. van Helsdingen en T. BorchertUitgebreide samenvatting van Competentietraining marketing, 2e druk van Leo Broekhuizen. ISBN: 9789059319578. Dit uittreksel van Competentietraining marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Competentietraining marketing door Leo BroekhuizenUitgebreide samenvatting van Strategische marketingplanning, 6e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001820626. Dit uittreksel van Strategische marketingplanning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Strategische marketingplanning door K.J. AlsemUitgebreide samenvatting van Fundamenten van marketing, 1e druk van E. Huizingh en . ISBN: 9789039525555. Dit uittreksel van Fundamenten van marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Fundamenten van marketing door E. HuizinghUitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 8e druk van Bronis Verhage. ISBN: 9789001817855. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is co...
Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageUitgebreide samenvatting van Marketingmanagement, 4e druk van Tijmen Roozenboom, Philip Kotler en Kevin Lane Keller. ISBN: 9789043018593. Dit uittreksel van Marketingmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het stu...
Marketingmanagement door Tijmen Roozenboom, Philip Kotler, Kevin Lane Keller