Hoofdstuk 1 tot en met 3 grondslagen van de marketing B. verhaege
Grondslagen van de marketing door B. VerhageDeze samenvatting bevat alle schema's en tabellen, alle betekenissen van begrippen en voorbeelden zodat je het beter begrijpt. Deze samenvatting zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent op je tentamen.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageA summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Hogeschool Rotterdam / International Business and Management Studies / principles of marketing principles of marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongSamenvatting voor het vak Markering 1.1 op de VU voor o.a. Economie en SBI.
Vrije Universiteit Amsterdam / Economics / Marketing 1.1 Marketing door Baines, Fill & PaigeGrondslagen van marketing hoofdstuk 1 t-m 6
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Grondslagen van de marketing door B. VerhageHoofdstuk 1, 4, 7, 9, 10, 11, 12, 13
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen samenvatting van het boek 'Economie van Experiences'.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Economie van ExperiencesEen samenvatting van het boek 'Het event als strategisch marketinginstrument'.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Het event als strategisch marketinginstrumentEen samenvatting van het boek Imagineering.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering ImagineeringH1 Marketing de Essentie Samenvatting Hoofdstuk 1
Hogeschool van Amsterdam / Logistiek en Technische Vervoerskunde / Marketing de EssentieDuidelijke samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing, de 8e druk.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de marketingBoek Sportmarketing, Robert Kok, Tweede editite, ISBN 978-90-430-1852-4
Hanzehogeschool Groningen / Sport, Gezondheid en Management / Sportmarketing door Robert KOKSamenvatting merkbranding van college Marketing en Communicatie van de HAS
HAS Hogeschool / Food Design and Innovation / Marketing en CommunicatieHier een uitgebreide samenvatting van het boek MarCom- Handboek marketingcommunicatie. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 3 t/m 8 Aan het einde van de samenvatting heb ik nog een handig overzicht gemaakt.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom Handboek marketingcommunicatie door drs. C Essink, drs. B van VeghelMet de samenvatting van het boek Elementaire communicatie heb je het boek eigenlijk niet nodig. Door alleen deze samenvatting goed te leren zit je zeker op een voldoende.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Elementaire communicatie door Olsthoorn, van der VeldenSamenvatting van het basisboek marketingcommunicatie .
HAN University of Applied Sciences / Small Business en Retail Management / marketingcommunicatie Basisboek marketingcommunicatie door Basisboek marketingcommunicatieTilburg University; Marketing summary for the midterm (until chapter 11). Very useful!
Tilburg University / International Business Administration / Marketing An Introductionsamenvatting marketing management 1, chapter 1 tot en met 8
Hogeschool van Amsterdam / International Business and Languages / Marekting Management Marketing managementSamenvatting van de grondslagen van marketing
De Haagse Hogeschool / Technische Bedrijfskunde / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDit is een samenvatting van het boek Marketing De Essentie, van de hoofdstukken 1, 3, 6, 7 en 8.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de Essentie door Philip Kotler, Gary Armstrong