Alle aantekeningen van de colleges van het vak marketing van de studierichting communicatie- en informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Dit is een vak uit bachelor 1.
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / MarketingSamenvatting marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij, zesde druk 2010.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijEen volledige samenvatting van het boek Succesroute marketing Deel 1.
NTI / Small Business en Retail Management / NIMA A Succesroute marketing 1 door Peter SwelsenSamenvatting Grondslagen van de Marketing H 7 8 9 10 12 en 13
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageSummary of the chapters 11-14 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 4 The Consumer's Culture 11-14
Tilburg University / Bedrijfseconomie /Summary of the chapters 7-10 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 3 The Process of Making Decisions Chapter 7-10
Tilburg University / Bedrijfseconomie /Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSummary of the chapters 2-6 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 2 The Psychological Core Chapter 2-6
Tilburg University / Bedrijfseconomie /Summary of the chapters 2-14 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 2 The Psychological Core Chapter 2-6 Part 3 The Process of Making Decisions Chapter 7-10 Part 4 The Consumers ...
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Marketing/Consumer Behavior Consumer Behavior door Wayne D. Hoyer, Deborah J. MacInnis and Rik PietersVan de 580 bladzijdes uit het boek, heb ik een uitgebreide samenvatting gemaakt en teruggebracht tot 128 pagina's (inclusief inhoudsopgave en afbeeldingen). Succes met studeren!
Windesheim / Communicatie /De definitie van de belangrijkste begrippen uit hoofdstuk 8 t/m hoofdstuk 14 uit het boek Business Marketing van Gelderman (vijfde druk). Begrippen die de student moet kennen voor de module BED3 van Technische Bedrijfskunde aan Saxion.
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Marketinginstrumenten Business Marketing door Kees Gelderman, Paul Ghijsen, Hein van der HartUitgebreide samenvatting met figuren en tabellen H4 Strategisch marketingmanagement. Zo overzichtelijk en uitgebreid vind je het nergens
Hogeschool van Amsterdam / Financial Services Management /Samenvatting voor tentamen van Hospitality Marketing. Eerste jaar opleiding Facility Management. Boek: Dienstenmarketing Management. Hoofdstuk 1, 2 en 6.
Saxion / Facility Management / Hospitality Marketing Dienstenmarketing managementZeer uitgebreide samenvatting hoofdstuk 3 Afnemersgedrag Dienstenmarketing J. Heuvel
Hogeschool van Amsterdam / Financial Services Management / Dienstenmarketing Dienstenmarketing door J. HeuvelAuteur: Bronis Verhage 8e druk, 2013 Noordhoff Uitgeverds
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / Cursus Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting van de hoofdstukken 3 en 4 uit het boek Global Marketing and Advertising van Marieke de Mooij.
Hogeschool Utrecht / Communicatiesystemen / Marketing Global Marketing and Advertising door Marieke de MooijSamenvatting van twee hoofdstukken over culturele waarden en gedrag t.o.v. consumentengedrag en marketing.
Hogeschool Utrecht / Communicatiesystemen / Culturele WaardenHoofdstuk 1 van Marketingcommunicatiestrategie van 28 bladzijdes samengevat in 8,5 bladzijdes. Tentamen Retailmarketing (op Avans Hogeschool Den Bosch).
Avans Hogeschool / Small Business en Retail Management / Retailmarketing Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijSamenvatting van Kern van Marketinghoofdstuk 2. In dit hoofdstuk kun je lezen hoe je de interne en externe omgeving van een organisatie in kaart kunt brengen met behulp van verschillende modellen. Deze samenvatting is concreet compleet en overzichtelijk en...
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / Marketing Kern van Marketing door Rien HummelSamenvatting van het boek: Handboek Online Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Online Marketing Handboek Online Markting door Patrick Petersen