Samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.
Rijksuniversiteit Groningen / Economie en Bedrijfseconomie / Principles of Marketing door Kotler and ArmstrongFinancieel management een aantal hoofdstukken samengevat. Het betreft de 2e druk door E. Lockefeer en A. Schouten. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding
Zadkine /in deze samenvatting staat uitgebreid beschreven hoe je een eenvoudig model construeert van het koopgedrag van consumenten, welke invloed culturele sociale en psychologische factoren hebben. Ook staat er in wat voor soorten koopgedrag is en deze worden bes...
Hogeschool Inholland / Business Studies / marketing Principes van marketing door Philip KotlerH1 t/m H11 + H14 (+ bijbehorende colleges).
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digital Branding Marketing facts jaarboek 2014 2015 door Danny Oosterveer, Bram KosterSamenvatting van alle 9 hoofdstukken van het boek Competentietraining Marketingcommunicatie. In deze samenvatting worden de belangrijkste punten uit het boek door middel van rijtjes en feitjes beschreven.
Aeres Hogeschool / Bedrijfskunde & Agribusiness / Communicatie Competentietraining Marketingcommunicatie door Jan BaccarneGlossary - chapter 1 to 16 - Marketing an Introduction, 2th (second) edition Voor het vak Marketing 1 moet je hoofdzakelijk de begrippen kennen. In dit document vind je de begrippen per hoofdstuk, gesorteerd op de begrippen en gesorteerd op de omschrijvi...
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Marketing an Introduction 2th second edition door Gray Armstrong, Philip Kotler, Michael Harker and Ross BrennanVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het hele boek 'Marketing en Logistiek'. Deze samenvatting behandelt de drie hoofdstukken: 'Communicatie en organisatie', 'Marketing' en 'Logistiek'.
VWO /Samenvatting van het boek Internationaal Ondernemen, geschreven door Radha Jethu-Ramsoedh & Maud Hendrickx
Saxion / Commerciële Economie / Internationaal Ondernemen: Exportmarketing Internationaal Ondernemen door Radha Jethu-Ramsoedh & Maud HendrickxSamenvatting van het boek Business Marketing van Kees Gelderman, Paul Ghijsen en Hein van der Hart
Saxion / Commerciële Economie / Business to Business Marketing Business Marketing door K. Gelderman, P. Ghijsen & H. van der HartHier vindt u samenvattingen van het boek: Grondslagen van de marketing hoofdstuk 7 tm 10 + 12 + 13. De samenvattingen zijn uitgebreid en in totaal 15 A4'tjes lang. Ideaal als je je goed wilt voorbereiden op je tentamen.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing 1.1/1.2 Grondslagen van de marketing door VerhageSamenvatting van basisboek online marketing h12
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online marketing Basisboek online marketing door Marjolein VisserSamenvatting H8 basisboek online marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online mkt Basisboek Online marketing door Marjolein VisserDit een een samenvatting van h10 van het Basisboek Online Marketing van Marjolein Visser. Alle kernpunten zijn erin verwerkt en randzaken zijn beschreven.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein VisserSamenvatting van het boek Inleiding marketing van Philip Kotler en Gary Armstrong. Paragrafen uit hoofdstuk 1, 3, 7, 8, 11, 12 en 17.
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Inleiding marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongSamenvatting handboek e-business. In het Nederlands, alleen de volgende hoodstukken zijn erin opgenomen: 3,4,6,7, 9-11
Universiteit Leiden / Bestuurskunde / Handboek E business door Boudewijn RaessensDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 6, 7, 8 en 10 van het boek Grondslagen van de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van de marketing door Prof. dr. Bronis VerhageDeze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 t/m 5 van de 8e druk van het boek 'Grondslagen van de marketing'.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van de marketing door Prof. dr. Bronis VerhageDeze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 en 3 (dus niet 2) van het boek 'Grondslagen van de marketing', achtste druk.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / MarketingEen uitgebreide samenvatting van Grondslagen Marketing.
Hogeschool van Amsterdam / Business IT & Management / Marketing Grondslagen MarketingSamenvatting van het boek 'Marketingfacts Jaarboek 2014-2015' van Danny Oosterveer en Bram Koster. Alle tentamenstof is samengevat: hoofdstuk 1 t/m 11 + 14. Alle belangrijke tabellen en modellen zijn ook in de samenvatting toegevoegd.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digital Branding Marketingfacts Jaarboek 2014 2015 door Danny Oosterveer, Bram Koster