Samenvatting over de basis van marketing. Informatie uit principles of marketing van Kotler. Alle informatie die je nodig bent voor de marketing toets in het eerste jaar van de Hotelschool Leeuwarden
Stenden Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / principles of marketing door KotlerSummary of the chapters 1-11 and 13-18 from Services Marketing written by Alan Wilson Valerie A. Zeithaml Mary Jo Bitner & Dwayne D. Gremler 2nd European edition.
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Services Marketing Services Marketing Integrating Customer Focus across the Firm door Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner & Dwayne D. GremlerHoofdstukken: H1 H3 H4 (Paragraaf 10.1 tot en met 10.7)
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Projectmanagement Het event als strategisch marketinginstrument door Dorothé Gerritsen & Ronald van OlderenGrondslagen van de marketing achtste druk. Samenvatting van alle belangrijke begrippen
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageComplete samenvatting van het boek Retailmarketing. H1 t/m 24 ; duidelijk samengevat met alle belangrijke begrippen overzichtelijk beschreven Frank Quix & Rob van der Kind - Dutch version - 5th edition
Universiteit van Amsterdam / Business Administration /2015-16 MOM management summary chapter 5
Maastricht University / International Business / Management of organizations and marketing Management an introduction door David BoddyVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van het boek Strategische Marketingplanning van Karel Jan Alsem. Hoofdstukken 234561011
Hogeschool Inholland / Bedrijfskunde MER / Strategische Marketingplanning Strategische Marketingplanning door Karel Jan AlsemEen duidelijke aanpak van category management in online en offline retail.
Avans Hogeschool / Small Business en Retail Management / Category Management Handboek Category Management door Grievink, van Leur en van SomerenThe summary is written with care and comes with high-quality images tables and figures. The summary will be updated constantly so please feel free to give feedback.
Tilburg University / Marketing Management / MarketingThe summary is written with care and comes with high-quality images tables and figures. The summary will be updated constantly so please feel free to give feedback.
Tilburg University / Marketing Management / Marketing Consumer Behavior door Michael R. SolomonUitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Basisboek marketingcommunicatie door Esther de BergUitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Media en Reclame door John FaaseUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online Marketing door Marjolein VisserUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online Marketing door Marjolein VisserUitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing en Sales Basisboek Sales door Robin van der WerfUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van Marketing door B. VisserUitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van Marketing door B. VerhageSummary of Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications.
Zuyd Hogeschool / International Business / Marcom Integrated advertising promotion and marketing communications door Kenneth E. clow - Donald BaackDeze samenvatting bevat alle aantekeningen uit mijn lessen marketing, informatie uit extra kennisclips en is gebaseerd op het boek Kotler, et al., Marketing for Hospitality and Tourism 6th edition.
Saxion / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / marketing Marketing for Hospitality and Tourism 6th edition door Kotler, et al.,Samenvatting voor het tentamen dienstenmarketing SPECO jaar 1.
Fontys Hogescholen / SPECO / Dienstenmarketing Dienstenmarketing