Bekijk documenten met de tag: Journey. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Een samenvatting van het Basisboek Customer Journey: Een inleiding in het vakgebied. Het hele boek is uitgebreid samengevat in 36 bladzijdes. Te gebruiken voor het vak inleiding Customer Experience aan de HAN.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Customer Experience basisboek customer journeyIn deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenv...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingIn deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingSamenvatting boek Marketing Design met Customer Journey Mapping Boek geschreven door: Eveline van Zeeland Samenvatting gemaakt op: 28 januari 2023 Samenvatting bevat: het hele boek Deze samenvatting bevat de volgende onderwerpen: alle stappen van de mar...
Fontys Hogescholen / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing Design door Eveline van ZeelandDit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 6.5 Guest journey en touchpoints. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / KFM Hospitality Experience door Frans Melissen, Jean-Pièrre van der RestVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting (met afbeeldingen) die alle belangrijke punten op een rijtje zet om je goed voor te bereiden voor je tentamen.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight De customer delight strategieDe eindopdracht voor de module Klantgerichte Presentatie en Communicatie. Deze eindopdracht is geschreven in het kader van de HBO-Bachelor Executive Officemanagement. De module bevat alle verplichte onderdelen, inclusief bijlagen (klantreis in beeld, mind...
Hogeschool Schoevers / Officemanagement / Klantgerichte communicatie en presentatieUitgebreiden samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten van Antal de Waij. Tentamenstof voor de studie Communicatie aan de HAN Nijmegen voor vak de Contentmaker. Bevat verwijzingen naar het boek. Geschreven vanuit de lessen + boek dat geb...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Contentmaker Content zuurstof voor je klantenSummary of the article 'From creativity to innovation: the social network drivers of the four phases of the idea journey' by Perry-Smith & Mannucci (2017) Course: Strategy & Innovation Management
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategy & Innovation ManagementSamenvatting van het boek Marketing Design met Customer Journey mapping van Eveline van Zeeland.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / MarketingSamenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale communicatieSamenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale CommunicatieDeze samenvatting bevat alle hoofdstukken van het boek Human2Human. Ook bevat deze samenvatting informatie over de digitale customer journey en gaat het dieper in op Customer Relationship Management. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,1 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Customer Relationschip ManagementSamenvatting van het boek: Waarde Propositie Ontwerp. In deze samenvatting zijn de volgende pagina's behandeld: 15, 17, 25, 76 t/m 85, 105 t/m 119, 138 t/m 253 + al het aanvullende materiaal wat je moet weten voor het tentamen voor het vak Testing.
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Testing Waarde Propositie Ontwerp door Alex Osterwalder