Boekhouden Informatica - Module 3 Hoofdstuk 3 - Communicatie
Bedrijfseconomie Boekhouden Informatica VIJFSamenvatting merkbranding van college Marketing en Communicatie van de HAS
HAS Hogeschool / Food Design and Innovation / Marketing en CommunicatieSamenvatting van het boek van Floor & Van Raaij. Handig voor tentamen in periode B en voor jaar 2 periode B.
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketingcommunicatiestrategie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijDit is een samenvatting van het boek Interne Communicatie bij verandering van Huib Koeleman. Deze samenvatting kan zeer bruikbaar genoemd worden, het leverde een 8,5 op.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Interne Communicatie bij verandering Interne Communicatie bij verandering door Huib KoelemanHier een uitgebreide samenvatting van het boek MarCom- Handboek marketingcommunicatie. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 3 t/m 8 Aan het einde van de samenvatting heb ik nog een handig overzicht gemaakt.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom Handboek marketingcommunicatie door drs. C Essink, drs. B van VeghelDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t/m 5 en 8 en 9. De samenvatting is erg uitgebreid en biedt jou alles wat nodig is om een voldoende te halen.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Tekst en Design Professionele Bedrijfscommunicatie door H. OmmenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDeze samenvatting is best uitgebreid maar dat zorgt er in ieder geval voor dat alles wat je nodig hebt voor je toets in erin staat! Zelf haalde ik een 7.8 door deze samenvatting..
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Psychologie en Sociologie Psychologie en Sociologie door Ella WijsmanDoor deze samenvatting een 8.2 gehaald. Deze samenvatting heb ik ook aan studiegenoten gegeven wat ook bij hen zorgde voor goede cijfers.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Crisiscommunicatie Risico en crisiscommunicatie door Frank Regtvoort, Hans SiepelMet de samenvatting van het boek Elementaire communicatie heb je het boek eigenlijk niet nodig. Door alleen deze samenvatting goed te leren zit je zeker op een voldoende.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Elementaire communicatie door Olsthoorn, van der VeldenHierbij biedt ik mijn verslag aan wat ik heb gemaakt voor de opleiding HBO-V. Het verslag gaat over mijn morele vorming als verpleegkundige. Ik had een 8 voor dit verslag.
Fontys Hogescholen / Verpleegkunde / VerpleegkundeSamenvatting van het boek 'Zakelijke Communicatie'
Eurocollege Hogeschool / Hospitality & Evenementen Management / Zakelijke Communicatie Zakelijke communicatie voor professionals door S. JanssenDeze oefentoets met uitwerkingen is geschikt voor het vak budgetteren voor de opleiding Communicatie
Hogeschool Inholland / Communicatie /Samenvatting van het basisboek marketingcommunicatie .
HAN University of Applied Sciences / Small Business en Retail Management / marketingcommunicatie Basisboek marketingcommunicatie door Basisboek marketingcommunicatieDit is een samenvatting van de 9e druk Communicatieleer van Oomkes. Handig voor een opleiding als (toegepaste) psychologie.
Saxion / Toegepaste Psychologie / Coaching Counseling en Training Communicatieleer door Frank R. OomkesSamenvatting communicatieleer 9e druk Frank R. Oomkes hoofdstuk 1,2,3,5,6,7
Saxion / Toegepaste Psychologie / CCT Communicatieleer door Frank R. OomkesVolledige en zeer uitgebreide samenvatting van het Basisboek Interne Communicatie. Alleen hoofdstuk 8 ontbreekt.
Hogeschool Inholland / Communicatie / Interne Communicatie Basisboek Interne Communicatie door Erik ReijndersSamenvatting van de volgende hoofdstukken uit Grondslagen van de Communicatie: - H1 (niet 1.10) - H2 (niet 2.3 en 2.4) - H4 (niet 4.3) - H5 (niet 5.3) - H7 - H8 (niet 8.1, 8.2 en 8.3) - H9
Hogeschool Inholland / Communicatie / Grondslagen van de Communicatie door Rob VeenmanVoor mijn studie heb ik het hele boek samengevat, hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 7.
Hogeschool Utrecht / Business Management / Interculturele communicatie door Carlos Nunez, Raya Nunez, Laura PopmaSamenvatting van het boek Thought leadership. Vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij. Auteur: Mignon van Halderen&Kym Kettler-Paddock Co-auteur: Craig Badings
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Thought Leadership door Mignon van Halderen & Kym Kettler-PaddockGoede en uitgebreide samenvatting van het Communicatiehandboek
Zuyd Hogeschool / Communicatie Communicatiehandboek identiteit imago merk media door Wil Michels