Bekijk documenten met de tag: CRM visie. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek eventmanagement, tweede herziene druk. Het is hoofdstuk 7 Accountmanagement. Geschreven voor het vak Eventmanagement, semesteronderwijs Facility management HIB en minor Eventmanagement.
Samenvatting van complete collegestof van CRM. Onderdeel van Factory Minor Storytelling & Experience, Leisure & Events Management aan Breda University of Applied Sciences.
Samenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Samenvatting voor het eerste jaars tentamen Cross Cultural Management, Business Studies te InHolland.
In deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim di...
Uitgebreide samenvatting van CRM als integrale bedrijfsstrategie, 1e druk van T. Dolkens en W. Fassotte. ISBN: 9789075432312. Dit uittreksel van CRM als integrale bedrijfsstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van CRM in de praktijk, 1e druk van Sjors van Leeuwen. ISBN: 9789052617671. Dit uittreksel van CRM in de praktijk is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samen...