Bekijk documenten met de tag: Berend Sikkenga. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Basisboek Online Marketing Samenvatting 3e druk 2018. Hoofdstuk 1 t/m 12 met afbeeldingen uit het boek. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 978-90-01-88714-8
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieDit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieIn deze samenvatting zijn er twee boeken samengevat, namelijk 'Marketing.com 4.0' en 'Social Media Management'. Voor het vak Social Media Analytics (ofwel: Online Communicatie) behoorden deze boeken tot de tentamenstof. Dit vak kreeg ik in jaar 2 van de op...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Social Media Analytics Social Media Management Marketing com 4 0 door Marjolein Visser en Berend Sikkenga / Wim van der MarkSamenvatting van het boek Basisboek Online Marketing. Hoofdstuk 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van "Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie" van Marjolein Visser & Berend Sikkenga 2e druk. De hoofdstukken 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Online Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie door Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 & H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing door Marjolein Visser & Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstukken 1 2 3 5 6 9
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga