Dit is een samenvatting van het boek: "Marketing de Essentie", van de hoofdstuk 1 t/m 10 (behalve hoofdstuk 4). Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de Essentie door Philip Kotler, Philip Kotlre, Gary ArmstrongSamenvatting marketing de essentie. Food & Business jaar 1. Hoofdstuk 1,2,3,5,6 en 7.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de essentie door Philip kotler, Gary ArmstrongSamenvatting met afbeeldingen. Boek: Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong 13e druk ISBN: 978-90-430-3395-4. H1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler en Gary Armstrongcomplete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing marketing de essentie door Philip Kotler en Gary Armstrongeen samenvatting van Marketing de essentie hoofdstuk 2, 3, 4, 5.2 & 6
Fontys Hogescholen / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongMarketing de essentie 10e editie van Kotler, Armstrong, Borchert en Van der Hoek Overzichtelijke samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 6 en een deel van hoofdstuk 7
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / Marketing Marketing de essentie door Philip KotlerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het boek Marketing De Essentie, van de hoofdstukken 1, 3, 6, 7 en 8.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongH1 Marketing de Essentie Samenvatting Hoofdstuk 1
Hogeschool van Amsterdam / Logistiek en Technische Vervoerskunde / Marketing de EssentieEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieDit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt vee...
Hogeschool Rotterdam / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing De Essentie door P. Kotler & G. ArmstrongDit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Marketing Marketing de essentieSuper uitgebreide samenvatting. Bevat hoofdstuk 1 tm 12 inclusief figuren van MyLab. Hoofdstuk 4 is niet aanwezig want dit behoorde niet tot mijn stof, dit is het kleinste hoofdstuk van het gehele boek. Heb met deze samenvatting een 8,1
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Marketing Marketing de Essentie door Kotler, ArmstrongDuidelijke samenvatting inclusief figuren en tabellen van de bijbehorende site PearsonMylab. De samenvatting is overzichtelijk opgebouwd. Bespaar hiermee geld, de nieuwprijs van het boek is namelijk 60 euro.
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / marketing Marketing de Essentie door Phillip Kotler & Gary ArmstrongSamenvatting het Nederlandse marketing boek van Kotler; Marketing de essentie. Uitgebreid en inclusief afbeeldingen en figuren uit het boek!
Eurocollege Hogeschool / Hospitality & Evenementen Management / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongSamenvatting van hoofdstuk 1,2,3,5 t/m 10 van het boek: Marketing, de essentie. Auteurs: Kotler en Armstrong. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Eric Blaauboer.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 1 Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongDit is een samenvatting van het boek: Marketing de essentie. Wordt gebruik bij marketing, code MKT1A.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfseconomie / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary Armstrongeen korte, duidelijke samenvatting van het boek Marketing, de essentie
Avans Hogeschool / Bedrijfskunde MER / marketing marketing de essentieZeer uitgebreide samenvatting van marketing. In deze samenvatting wordt aangegeven wat belangrijk is om te leren en wat er zou kunnen worden gevraagd in de deeltoetsen.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongDit is een samenvatting voor het vak Marketing voor de opleiding Bedrijfskunde.
Avans Hogeschool / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler G. Armstrong Gary ArmstrongSamenvatting alle leerstof van marketing periode 1 van Business Studies jaar 1
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary Armstrong