Een volledige, duidelijke, gestructureerde samenvatting van alle hoofdstukken van het boek Principes van Marketing(editie 8 // 8e editie), met afbeeldingen, opsommingen, definities, ... . Geschreven in 2024, bruikbaar voor TEW & HIR(B).
4 documenten
|67 pagina's
Een duidelijke, gestructureerde samenvatting van deel 1 Analyse uit het boek Principes van marketing (editie 8 // 8e editie), met afbeeldingen, opsommingen, defenities, ... . Geschreven in 2024, bruikbaar voor TEW & HIR(B).
Een duidelijke, gestructureerde samenvatting van deel 2 Strategie uit het boek Principes van marketing (editie 8 // 8e editie), met afbeeldingen, opsommingen, defenities, ... . Geschreven in 2024, bruikbaar voor TEW & HIR(B).
Een duidelijke, gestructureerde samenvatting van deel 3 Tactiek uit het boek Principes van marketing (editie 8 // 8e editie), met afbeeldingen, opsommingen, defenities, ... . Geschreven in 2024, bruikbaar voor TEW & HIR(B).
Een duidelijke, gestructureerde samenvatting van deel 4 Implementatie & Evaluatie uit het boek Principes van marketing (editie 8 // 8e editie), met afbeeldingen, opsommingen, defenities, ... . Geschreven in 2024, bruikbaar voor TEW & HIR(B).