Deze bundel bevat uitgebreide samenvattingen van hoofdstuk 1, 2 en 3 van Consumentengedrag druk 8. Hoofdstuk 1 Consumentengedrag en scenario's, hoofdstuk 2 De marketingcontext en hoofdstuk 3 De macrocontext. Te gebruiken voor verschillende studies.
3 documenten
|47 pagina's
Dit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 1 Consumentengedrag en scenario’s. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag ConsumentengedragDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 2 De marketingcontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag ConsumentengedragDit is een samenvatting van het boek Consumentengedrag druk 8. Het is hoofdstuk 3 De macrocontext. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook beschikbaar in voordeelbundel!
NHL Stenden Hogeschool / Communicatie / Consumentengedrag Consumentengedrag