Alles voor tentamen Marketing 2. Het bevat hoofdstuk 1 - 3, 6, 7 - 12 van Grondslagen van de marketing (druk 9) + College aantekeningen van alle colleges. Met hints/vragen voor onderwerpen die op het tentamen komen. Ook per hoofdstuk een kleine samenvatting. De ideale tentamenvoorbereiding! Opleiding Facility management, jaar 2
11 documenten
|160 pagina's
College aantekeningen gecombineerd met de powerpoint presentaties van het vak Marketing 2. Bachelor Facility Management. Tweede jaar. In de college aantekeningen wordt ook aangegeven wat een tentamen vraag kan zijn. Naast de college aantekeningen wordt er ook ...
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 1 Wat is marketing? uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 2 Marketingplanning en strategiebepaling uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 3 Marketingomgeving uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 6 Marktsegmentatie en positionering uit deel 2 analyseren van de markt.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 7 Productmanagement en merkbeleid uit deel 3 productbeslissingen.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 8 Productontwikkeling en dienstenmarketing uit deel 3 Productbeslissingen
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 9 Marketingcommunicatiestrategieën uit deel 4 promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 11 Salespromotion uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 5 Prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.