Samenvatting van alle literatuur voor het vak Marketing 2. Het bevat hoofdstuk 1 - 3 en 6 - 12 van Grondslagen van de marketing (druk 9). Opleiding Facility management. Jaar 2.
10 documenten
|93 pagina's
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 1 Wat is marketing? uit deel 1 inzicht in de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 2 Marketingplanning en strategiebepaling uit deel 1 inzicht in de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 3 Marketingomgeving uit deel 1 inzicht in de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 6 Marktsegmentatie en positionering uit deel 2 analyseren van de markt.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 7 Productmanagement en merkbeleid uit deel 3 productbeslissingen.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 8 Productontwikkeling en dienstenmarketing uit deel 3 Productbeslissingen
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 9 Marketingcommunicatiestrategieën uit deel 4 promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 11 Salespromotion uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketingDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 5 Prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing