-
TharaJacobs
- Opleiding: NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement
- 0 Volgend - 113 Volgers - 128 Documenten verkocht
Samenvatting van het boek toegepast financieel management in vrijetijd toerisme en hotel deel 2. Uitgebreide samenvatting met tabellen, illustraties, begrippen en formules. (1e druk)
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Bedrijfsvoering toegepast financieel management in vrijetijd toerisme en hotel Jan Noort & Albert van SchendelSamenvatting van het boek Consumentengedrag van Nederstigt & Poiez (7e druk). Uitgebreide samenvatting inclusief illustraties en tabellen. Bevat de hoofdstukken: 1, 2, 5 t/m 12, 14, 17, 18
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Consumentengedrag Consumentengedrag Nederstigt & PoiezSamenvatting van het boek Grondslagen van het Management van Keuning (6e druk). Inclusief tabellen en illustraties. Omvat de volgende hoofdstukken en paragrafen: - H1, paragaaf 1.2, 1.4, 1.6 - H2, paragraaf 2.1 t/m 2.4 - H3, helemaal - H6, paragraaf 6.1, 6...
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Bedrijfsvoering Grondslagen van het Management KeuningSamenvatting van het boek Toegepast financieel management in vrijetijd, toerisme en hotel deel 2 - Jan Noort en Albert van Schendel. Bevat de hoofstuken 1 tm 5.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Bedrijfsvoering toegepast financieel management in vrijetijd toerisme en hotel Jan Nnoort & Albert van SchendelSamenvatting van het boek Verbinden met vertrouwen van de schrijvers: Nuiver, Reijerkerk, Rookhuizen, Schrijver, Wijfels en van Zijst. Samenvatting bevat ook afbeeldingen en tabellen. Bevat de hoofdstukken 1, t/m 7 (heel het boek)
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Leisure Regie Verbinden met vertrouwen Nuiver, Reijerkerk, Rookhuizen, Schrijver, Wijfels en van ZijstSamenvatting van het boek 'het event als strategisch marketinginsturment' van Gerritsen & van Olderen. Bevat de hoofdstukken 1, 3, 5 en 10.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Projectmanagement Het event als strategisch marketinginstrument van Olderen en GerritsneSamenvatting van het boek Projectmanagement van Jan Verhaar (9e druk). Bevat de hoofdstukken 1, 4, 7, 8, 9, 10 en paragraaf 5.1.8 & 6.3.3. Inclusief afbeeldingen uit het boek
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Projectmanagement Projectmanagement Jan VerhaarSamenvatting van het boek economie van experiences van Boswijk, Peelen & Olthof. Bevat de hoofdstukken: 3, 5, 6 en 7 (4e druk).
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Economie van Experiences BoswijkSamenvatting van het literatuurbijlage Visie - Theorie Collins & Porras. Paragraaf 1.4 uit het boek 'Kus de visie wakker' van Hans van der Loo, Jeroen Geelhoed en Salem Samhoud (2007)
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Imagineering Kus de visie wakker Hans van der Loo, Jeroen Geelhoed en Salem SamhoudUitwerking van de kennisclips van onderzoek op N@tschool. Omvat de algemene kennisclips maar ook de kennisclips over SPSS en aantekeningen van de lessen en hoorcolleges
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / OnderzoekSamenvatting van het boek 'Dit is onderzoek' van Ben Baarda (2e druk). Gedetailleerde samenvatting inclusief illustraties. Bevat heel het boek exclusief: - Paragraaf 1.1 / 1.1.1 / 1.1.2 / 1.1.4 / 1.2.1 - Paginas 50 / 51 / 53 t/m 57 / 62 / 63 - Paragraa...
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Onderzoek Dit is onderzoek Ben BaardaEen begripenlijst van het boek: Basisboek Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1, H3.2.4, H5, H9, H10
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 & H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online Marketing Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van het boek: Grondslagen van de marketing - Verhage 8e druk Omvat de hoofdstukken: H1 - H7.1&7.2&7.4&7.8 - H9 - H10.1tm/10.5&10.9 - H11.6&11.7 - H12.1&12.2&12.3&12.4&12.8
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de Marketing Bronis VerhageEen begrippenlijst van de belangrijkste begrippen van het boek Grondslagen van de marketing van Verhage, 8e druk
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de Marketing Bronis VerhageDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt