- Je bekeek:
- Geüpload door:
- Boek:Marketingcommunicatie in 14 stappen door
- pagina's
In deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik studeer creative business aan het saxion ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Marketingcommunicatie in 14 StappenDe aantekeningen van het marketingcommunicatie. De aantekeningen zijn van de hoorcolleges maar komen ook uit het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen dus als je iets niet begrijpt bekijk dan het boek.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatie in 14 stappenEen samenvatting van de kennisclips en hoorcolleges Marketingcommunicatie. Deze hoorcolleges en kennisclips bevatten de belangrijkste informatie uit het boek: Marketingcommunicatie in 14 stappen.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Marketingcommunicatie marketingcommunicatie in 14 stappensamenvatting van het boek marketingcommunicatie in 14 stappen en de hoorcolleges.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Marketingcommunicatie in 14 stappenEen samenvatting over hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek 'Marketingcommunicatie in 14 stappen'
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / marketing marketingcommunicatie in 14 stappenSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting gemaakt door een derdejaars HBO Commerciele Economie student. In de samenvatting worden alle 24 modellen ter ondersteuning van dienstverlening uitgelegd. Alle modellen staan ook als afbeeldingen in het document.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Strategie voor dienstverlenersEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieBoek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activerenCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting basisboek Ethiek Schrijver E. van Dalen Commerciële economie
Windesheim / Commerciële Economie / Ethiek Basisboek ethiekStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing