- Je bekeek:Van Leertheorie Naar Onderwijspraktijk (2012), hoofdstuk 1 t/m 5
- Geüpload door:AaronSukkel
- Studie: Avans Hogeschool / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde
- Boek:Van Leertheorie Naar Onderwijspraktijk door
- 12 pagina's
In het bijgevoegde document vind je de samenvatting van het boek: 'Van leertheorie naar onderwijspraktijk'. Het gaat om de hoofdstukken 1 - 7. Deze hoofdstukken moeten geleerd worden voor de toets van Pedagogiek (2) op de CHE.
Christelijke Hogeschool Ede / Leraar Basisonderwijs / Pedagogiek Van leertheorie naar onderwijspraktijkDit is een samenvatting van het boek: van leertheorie naar onderwijs praktijk, alle hoofdstukken komen aan bod. Ik hoop dat het je helpt, succes met leren.
Katholieke Pabo Zwolle / Leraar Basisonderwijs / Logo Van leertheorie naar onderwijspraktijkSamenvatting uit het boek van Leertheorie naar Onderwijspraktijk (hoofdstuk 3 t/m 7)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde van Leertheorie naar OnderwijspraktijkIn deze samenvatting worden de hoofdstukken 1 t/m 3 behandeld. De inhoud gaat over de didactische route en hoe je deze moet toepassen in je lesvoorbereidingen. De drie componenten worden toegelicht.
HZ University of Applied Sciences / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Ontwerpen van onderwijsEen samenvatting van de hoofdstukken 1 tot en met 7 van het boek 'Van leertheorie naar onderwijspraktijk'. De stromingen heb ik samengevat in overzichtelijke schema's, zodat het onderscheid tussen de psychologen helder is.
Windesheim / Leraar Basisonderwijs / Pedagogiek Van leertheorie naar onderwijspraktijkSamenvatting van het gehele boek in begrijpelijke taal. BOEK: VAN LEERTHEORIE NAAR ONDERWIJSPRAKTIJK AUTEURS: VAN DER VEEN, T.; VAN DER WAL, J. UITGEVERIJ: NOORDHOFF UITGEVERS ISBN: 9789001866204 Leerdoelen zijn vermeld.
Hogeschool Rotterdam / Leraar 2e graad Nederlands / Onderwijspsychologie VAN LEERTHEORIE NAAR ONDERWIJSPRAKTIJKSamenvatting van het boek: begeleiden van actief leren. Het hele boek wordt behandeld in deze samenvatting
NHL Hogeschool / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Begeleiden van actief lerenSamenvatting uit Ontwikkelingspsychologie (H2, t/m H5) en samenvatting uit Klassenmanagement (H2 en H3)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Ontwikkelingspsychologie voor leerkrachten basisonderwijs KlassenmanagementSamenvatting uit Gemotiveerd leren en lesgeven (H1, H2, H3 en H5) en uit het boek Begeleiden van actief leren (H1, H3, H4, H5 en H6)
Hogeschool de Kempel / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Gemotiveerd leren en lesgeven Begeleiden van actief lerenIk heb het hele boek zorgvuldig samengevat. Zelf heb ik voor de toets, met behulp van de oefenvragen, een 7.6 gehaald. De samenvatting heeft aardig wat pagina's, omdat ik er liever net iets te veel in zet dan te weinig.
Hogeschool Inholland / Leraar Basisonderwijs / Van leertheorie naar onderwijspraktijkDeze samenvatting is gemaakt aan de hand van de doelen van de cursus die wordt gegeven op de Hogeschool Rotterdam en verschaft de informatie die je moet weten voor de toets. Deze samenvatting is bijgewerkt voor het schooljaar 2017-2018.
Hogeschool Rotterdam / Leraar 2e graad Geschiedenis / Onderwijspsychologie Van leertheorie naar onderwijspraktijkSamenvatting 'Van leertheorie naar onderwijspraktijk' (2012), Tjipke van der Veen & Jos van der Wal. Hoofdstuk 1 t/m 8.
Hogeschool Inholland / Leraar Basisonderwijs / Pedagogiek Van leertheorie naar onderwijspraktijksamenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 4. ook de belangrijkste begrippen uit het hoofdstuk zijn toegevoegd. duidelijke samenvatting!
Saxion / Leraar Basisonderwijs / onderwijskunde hoe ga je om met kinderen op school en met hun oudersUitgebreide samenvatting van Van leertheorie naar onderwijspraktijk, 5e druk van T. van der Veen en J. van der Wal. ISBN: 9789001809249. Dit uittreksel van Van leertheorie naar onderwijspraktijk is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuni...
Van leertheorie naar onderwijspraktijkVerbeterde samenvatting. Aangepast aan leerdoelen schooljaar 2016-2017. Voor alle lerarenopleidingen van Hogeschool Rotterdam.
Hogeschool Rotterdam / Leraar 2e graad Wiskunde / Onderwijspsychologie Van leertheorie naar onderwijspraktijkHoofdstuk 1 tot en met 8 van het boek Van leertheorie naar onderwijspraktijk
Fontys Hogescholen / Sport en Bewegingseducatie / Van leertheorie naar onderwijspraktijkHoofdstuk 1 t/m 7 van het boek Van Leertheorie naar Onderwijspraktijk
Hogeschool Utrecht / Leraar 2e graad Engels / Beroep 3 Van leertheorie naar OnderwijspraktijkEen samenvatting die ik heb gebruikt bij het vak Onderwijskunde op de PABO.
Saxion / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Essentials of Educational psychologyDit is een samenvatting van zowel het praktijk- als het theoriegedeelte. De begrippenlijsten staan na het bijbehorende hoofdstuk. De belangrijkste informatie uit het boek staat in de samenvatting, kort en duidelijk weergegeven.
De Haagse Hogeschool / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Leren en onderwijzenEen samenvatting die ik heb gebruikt voor de PABO voor het vak onderwijskunde.
Saxion / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Essentials of Educational psychologySamenvatting van het boek 'Van leertheorie naar onderwijspraktijk. De samenvatting volgt het boek, zodat aanvullende info snel terug te vinden is in het boek. Belangrijke begrippen zijn blauw gemarkeerd, minder belangrijke en opsommingen en termen die belangr...
Hogeschool Utrecht / Leraar 2e graad Geschiedenis / Beroep 3 Van Leertheorie naar OnderwijspraktijkSammenvatting Ormrod H2. Educational science and technology Pabo jaar 1
Saxion / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde Educational science and technologysamenvatting ontwikkelingspsychologie hoofdstuk 11, 12 en 13. Schrijver van het boek is Robert S. Feldman.
HZ University of Applied Sciences / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde OntwikkelingspsychologieOnderwijskunde samenvatting werken in het basis onderwijs van Marijke van EIjkeren.
Hogeschool Rotterdam / Leraar Basisonderwijs / Onderwijskunde