- Je bekeek:Duidelijke samenvatting Brand Design - 6e druk
- Geüpload door:Jody
- Studie: HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Adviesbureau
- Boek:Brand Design door
- 26 pagina's 1 downloads
Duidelijke samenvatting van het boek Brand Design 6e editie, kort en bondig geschreven.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Adviesbureau Brand DesignSamenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Hoofdstuk 1 t/m 7 Pearson Education NL | 5e druk, 2015 | 9789043032315
NHL Hogeschool / Commerciële Economie / Branding Brand DesignDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t/m 5. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,6 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Brand Design Brand DesignDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 6 & 7 van het boek Brand Design. Ook bevat het aanvullende informatie van het boek Business Model Generatie en het extra artikel start-up branding: een goed begin, is het halve merk. Informatie uit de lessen is er ook aa...
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Key Resource Branding Brand DesignSamenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Er zijn verschillende voorbeelden gegeven in de samenvatting. Ook heb ik gebruik gemaakt van plaatjes.
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Marketing Brand DesignBoek: Brand Design Auteur: Ruud Boer Vierde Editie
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Minor: Event en Experience Management Brand DesignSamenvatting van Brandmanagement. Het boek van Ruud Boer Brand Design, druk 5.
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Brandmanagement Brand designUitgebreide samenvatting van Brand Design, 3e druk van R. Boer. ISBN: 9789043013970. Dit uittreksel van Brand Design is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Brand DesignSamenvatting Brand Design. Schrijver: Ruud de Boer 4e druk
Hogeschool Inholland / Commerciële Economie / Brand Management Brand DesignEen uitgebreide samenvatting van het basisboek Methoden en Techniek. Daarnaast staat aan het einde van elk hoofdstuk nog een beknopte samenvatting met de belangrijkste punten. Het boek bestaat uit 9 hoofdstukken, deze staan allemaal in de samenvatting. Schri...
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Basisboek Methoden en TechniekSamenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Onderzoek Kwalitatief MarktonderzoekHallo mede-studenten, Dit is een samenvatting van het vak Organisatiecommunicatie van de studie Communicatiemanagement jaar 1. Deze samenvatting heeft mij erg goed op weg geholpen naar het uiteindelijk tentamen! Van mijn klasgenoten kreeg ik erg goede feedbac...
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Organisatiecommunicatie identiteit imago merk mediaSamenvatting van het hele boek MarCom!
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom marketingcommunicatie in organisatiesSamenvatting van heel het boek Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Experience and challenge economy Imagineering Het creren van beleveningswereldenSamenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Company behind the brand Interne communicatie als managementinstrumentSamenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Leren VeranderenSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek Risico en crisiscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Risico en crisiscommunicatie Risico en crisiscommunicatieSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van Congruente overheidscommunicatie
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / BV Nederland Congruente overheidscommunicatieDe eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Social media voor interne communicatieSamenvattingen van het boek Psychologie en Sociologie. Hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6
NHL Hogeschool / Communicatie / Psychologie en sociologieSamenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Leren veranderenDit is een begrippenlijst van het Pscyhologie van de opleiding Communicatie. Dit vak wordt in het eerste jaar gegeven.
NHL Hogeschool / Communicatie / Psychologie Psychologie en sociologi