- Je bekeek:Principles of Marketing Chapter 2 summary.
- Geüpload door:RyanNichols
- Studie: De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing Fundamentals
- Boek:Principles of Marketing door
- 14 pagina's
All chapters are summarized and shown in a clear and easy to understand fashion. Each chapter is easy to natigate to and shown in the appendix. Only the most important elements were summarized. Saves over 500 pages of reading.
Universiteit van Amsterdam / Media en Cultuur / marketingmanagement Principles Of MarketingThis is a summary for the course International Marketing for International Business at the University of Groningen. The document contains thorough summaries for chapters 8 to 16 of the book Principles of Marketing, seventh edition by Philip Kotler and Gary Ar...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Marketing for IB Principles Of MarketingUitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek 'Principles of Marketing' van Philip Kotler.
Rijksuniversiteit Groningen / Bedrijfskunde / Marketing Principles of MarketingThis document is a summary written on the 2nd chapter of: Principles of Marketing. The document is fully written in word, with visual examples of matrixes and grids that you need to know. It's summarized in a way which is clear and easy to read.
De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing Fundamentals Principles of MarketingPrinciples of Marketing by Armstrong & Kotler Chapter 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 19 International Business
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Marketing Principles of MarketingComplete summary of the marketing course (written in study year 2017-2018)
Universiteit Utrecht / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing Principles of MarketingSamenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.
Rijksuniversiteit Groningen / Economie en Bedrijfseconomie / Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 10 Pricing Strategies: capturing and understanding customer value
Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 15: Advertising and Public Relations IBS1
Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 16: Personal selling and the sales promotion
Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 9 Developing new products and managing the product cycle
Principles of Marketing Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 18: Creating a competitive advantage IBS 1
Principles of Marketing Principles of MarketingDit is de samenvatting van de endterm van bedrijfskunde 1e jaar aan de RUG in 2017-2018.
Rijksuniversiteit Groningen / Bedrijfskunde / Marketing Principles of MarketingSummary Principles of Marketing. P. Kotler, G. Armstrong – 2016 (16th Global edition) ‐ Pearson
TIAS / Master in Business Administration / Marketing Principles of MarketingSamenvatting/colleges principles of marketing sixteenth edition ; philip kotler en gary armstrong.
Zuyd Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / marketing principles of marketingSamenvatting van het boek Principles of marketing (16de editie). H1-3, H5-7 en H18 zijn samengevat.
Rijksuniversiteit Groningen / Bedrijfskunde / Marketing BDK Principles of MarketingNederlandse samenvatting - Principles of Marketing Hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 18 Lloyd C. Harris & Nigel Piercy Zevende editie
Maastricht University / International Business / Principles of MarketingA summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Hogeschool Rotterdam / International Business and Management Studies / principles of marketing principles of marketingComplete marketing summary from HU year 1. Chapters 1 - 19, except chapters 4 and 16.
Hogeschool Utrecht / International Business and Management Studies / Marketing Principles of MarketingAantekeningen colleges priciples of marketing, aangevuld met modellen en afbeeldingen.
Zuyd Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Principles of marketing Principles of marketingPrinciples of Marketing - Hoofdstuk 2 t/m 5, 7, 10 & 18 Samenvatting met voorbeelden en afbeeldingen uit het boek. Onderdeel tentamenstof kennistoets 1 Hotel Management School Maastricht.
Zuyd Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Marketing Principles of MarketingSamenvatting over de basis van marketing. Informatie uit principles of marketing van Kotler. Alle informatie die je nodig bent voor de marketing toets in het eerste jaar van de Hotelschool Leeuwarden
Stenden Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / principles of marketingHierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Stenden Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Marketing Principles of MarketingUitgebreide samenvatting van Principles Of Marketing, 14e druk van G. Armstrong en P. Kotler. ISBN: 9780273752509. Dit uittreksel van Principles Of Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Principles Of Marketing