- Je bekeek:
- Geüpload door:
- Boek:Marketing Communications door Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh
- pagina's
Summary of the book used in the first year of IBC (called 'Communicatie- en Informatiewetenschappen' in Dutch) at Radboud University. It contains some useful lecture notes and all the necessary learning contents for the exam of January: this means that chapter...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Marketing Communication Marketing CommunicationsEen samenvatting van het boek Marketing Communications geschreven door De Pelsmacker.
Hanzehogeschool Groningen / International Communication / Communication Theory Marketing CommunicationsSummary Marketing Communications. PR Smith, ZE Zook, 6th edition, 2016
TIAS / Master in Business Administration / Marketing Communications Marketing CommunicationsSummary of the book 'Marketing Communications' - Sixth Edition (9781292135762) Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens and Joeri van den Bergh. Chapter 3: How Marketing Communications Work Chapter 4: Marketing Communications Planning Chapter 7: Media Planning Cha...
Tilburg University / Marketing Management / Marketing Communication Marketing Communications A European PerspectiveSummary of the book The Psychology of Advertising 2nd edition by Bob M. Fennis and Wolfgang Stroebe.
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Marketing Communication The Psychology of AdvertisingIn deze samenvatting wordt lecture 2 tot en met lecture 7 besproken. Ik heb gebruikt van verschillende kleuren om theorieën/modellen, onderzoeken, tentamen vragen en overige belangrijke dingen van elkaar te onderscheiden.
Tilburg University / Marketing Management / Marketing CommunicationDit is een zeer complete samenvatting van het boek Marketing communications: A European perspective. Dit is de literatuur voor het vak Marketingcommunicatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Deze samenvatting bevat voor elk hoofdstuk de ingevulde studievra...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Marketingcommunicatie Marketing communications A European perspectiveEen samenvatting inclusief in de colleges behandelde studievragen van het boek Corporate Communication: A Guide to Theory & Practice (4th edition) van Joep Cornelissen, 2014. De studievragen zijn in de colleges van het vak Corporate Communicatie behandeld aan ...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Corporate Communicatie Corporate Communication A Guide To Theory And PracticeCursus Interculturele Communicatie. Dit is de samenvatting van het (gehele!) boek Culturele Waarden en Communicatie in Internationaal Perspectief van Marie-Thérèse Claes en Marinel Gerritsen. Dit boek is de tentamenstof van de cursus Interculturele Communica...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Interculturele Communicatie Culturele Waarden en Communicatie in Internationaal PerspectiefSummary of the chapters of the book "Strategic Advertising Management" by Larry Percy. Including (guest) lectures Chapters: 1-3-6-7-8-9-10-12-13-15
NHTV Breda / Media en Entertainment Management / Marketing Communication Strategic Advertising ManagementAlle hoofdstukken van het boek "Dit is onderzoek" door Ben Baarda samengevat in een document van 22 pagina's. Alle begrippen zijn in deze samenvatting behandeld.
Rijksuniversiteit Groningen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Inleiding Communicatieonderzoek Dit is onderzoekDit is een zeer complete samenvatting van het (gehele) boek Overtuigende Teksten: Onderzoek en Ontwerp, inclusief modellen en schema's. Het betreft hier een samenvatting van de tweede geheel herziene druk van Hans Hoeken, Jos Hornikx en Lettica Hustinx. Dit bo...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Gedragssturende Documenten, Informatie en Communicatietechnologie & cultuur Overtuigende teksten onderzoek en ontwerpDit is een samenvatting van het artikel "Impliciete en expliciete communicatiestrategieën tijdens organisatieveranderingen" van Warmsteeker & Van Vuuren uit 2011. Dit artikel maakt onderdeel uit van de literatuur voor het vak Interne Communicatie & ICT aan de...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Interne Communicatie & ICT Impliciete en expliciete communicatiestrategieen tijdens organisatieveranderingenDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 tot en met 10 en sluit aan bij het vak Interne Communicatie & ICT aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Dit is zowel een tweedejaars bachelor CIW vak als een pre-master CIW vak. Deze samenvatting bevat overzichtelijke ...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Interne Communicatie & ICT Basisboek Interne CommunicatieDit is een naar het Nederlands vertaalde samenvatting van het artikel "Appropriateness and acceptability: Employee perspectives of internal communication" van M. Welch uit 2012. Dit artikel maakt deel uit van de literatuur voor het vak Interne Communicatie & I...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Interne Communicatie & ICT Appropriateness and acceptabilityDit is een naar het Nederlands vertaalde samenvatting van het artikel "Media preferences of digital natives’ internal communication: A pilot study" van Julia Friedl & Ana Verčič uit 2011. Dit artikel maakt onderdeel uit van de literatuur van het vak Intern...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Interne Communicatie & ICT Media preferences of digital natives internal communicationRijksuniversiteit Groningen CIW - Taalkunde opdrachten week 6
Rijksuniversiteit Groningen / Communicatie en Informatiewetenschappen / TaalkundeRijksuniversiteit Groningen CIW - Taalkunde opdrachten week 1
Rijksuniversiteit Groningen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Taalkunde TaalkundeRijksuniversiteit Groningen CIW - Taalkunde opdrachten week 3
Rijksuniversiteit Groningen / Communicatie en Informatiewetenschappen / TaalkundeRijksuniversiteit Groningen CIW - Taalkunde opdrachten week 4
Rijksuniversiteit Groningen / Communicatie en Informatiewetenschappen / TaalkundeRijksuniversiteit Groningen CIW - Taalkunde opdrachten week 5
Rijksuniversiteit Groningen / Communicatie en Informatiewetenschappen / TaalkundeKorte samenvatting van de eerste twee colleges van Business Information Techonologies met informatie uit het boek: Managing Information Systems.
Tilburg University / Communicatie en Informatiewetenschappen / Managing Information SystemsAlle college aantekeningen van het vak bedrijfscommunicatieonderzoek van de studierichting communicatie- en informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Dit zijn de aantekeningen van zowel periode 3 en 4. Deze aantekeningen zijn voldoende om h...
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / BedrijfscommunicatieonderzoekAlle aantekeningen van de colleges van het vak marketing van de studierichting communicatie- en informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Dit is een vak uit bachelor 1.
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / MarketingEen samenvatting van alle tentamenstof van het vak bedrijfstaaltheorie I business language theory I van de studierichting communicatie- en informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen.
Radboud Universiteit Nijmegen / Communicatie en Informatiewetenschappen / Bedrijfstaaltheorie I