- Je bekeek:Notes Lectures Consumer Decision Making
- Geüpload door:nadinev
- Studie: Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Consumer Decision Making
- 22 pagina's
Dit is een uitgebreide samenvatting van alle 12 hoofdstukken van het boek 'Judgment in Managerial Decision Making (8th edition). En hierbij heb ik samenvattingen van 12 wetenschappelijke artikelen toegevoegd: 'Van Horen & Pieters (2017)', 'Macdonald & Sharp (2...
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Consumer Decision Making Judgment in Managerial Decision MakingHierbij een duidelijke, uitgebreide samenvatting van Fundamentals of Strategy (4th Edition) van Gerry Johnson, Richard Whittington, Kevan Scholes, Duncan Angwin and Patrick Regnér. Deze samenvatting heb ik gemaakt voor het vak Advanced Management and Marketin...
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Advanced Management and Marketing Fundamentals of StrategyDit is een uitgebreide samenvatting van het boek Marketing Models voor het vak Advanced Marketing and Management. De hoofdstukken 1,2,3,4,6,7 en 9 zijn samengevat.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Advanced Management and Marketing Marketing ModelsHierbij mijn uitgebreide aantekeningen van de lectures van het vak Advanced Marketing and Management. Ik heb meerdere afbeeldingen uit de powerpoints toegevoegd. Het bevat 6 lectures van marketing, 6 lectures van management en tenslotte 4 guest lectures, zoals...
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Advanced Management and MarketingDit zijn uitgebreide aantekeningen van alle 9 hoorcolleges van het vak 'Introduction to Business Economics' in het Nederlands.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Introduction to Business EconomicsDit is een uitgebreide samenvatting van het boek 'Bedrijfseconomische Analyses (7e druk)' van Blommaert & Blommaert voor het vak 'Introduction to Business Economics'. De samenvatting is in het Nederlands en bevat de hoofdstukken 1 t/m 12.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Introduction to Business Economics Business Research MethodsDit zijn uitgebreide aantekeningen van de hoorcolleges van Business and Consumer Perspectives on Food Quality. Het bevat Nederlandse aantekeningen van alle 10 hoorcolleges.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Business and Consumer Perspectives on Food QualityDit zijn uitgebreide aantekeningen van alle 15 hoorcolleges van het vak Supply Chain Management. Om de aantekeningen duidelijker te maken zijn verschillende afbeeldingen uit de powerpoints toegevoegd. Verder wordt in dit bestand de 4 cases die bij dit vak hore...
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Supply Chain ManagementDit zijn uitgebreide aantekeningen van alle 9 hoorcolleges van het vak 'Strategic Change Management and Innovation'. Voor de duidelijkheid zijn afbeeldingen uit de powerpoints toegevoegd aan het bestand.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Strategic Change Management and InnovationDit zijn uitgebreide aantekeningen van alle 14 lectures van het vak 'Milk in the dairy chain'. Er zijn verschillende plaatjes uit de powerpoints aan toegevoegd om het duidelijker te maken.
Wageningen University / Food Technology / Milk in the Dairy ChainThis document contains the lecture notes including all the information out of the powerpoint presentations and some information about the guest lectures. This was used at the course Applied Information Technology from the Wageningen University.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Applied Information TechnologyDit is een overzichtelijke samenvatting van de behandelde leerstof in het vak management&marketing van de studie bedrijfs- en consumentenwetenschappen, gegeven op de Universiteit van Wageningen. De stof is gebaseerd op het boek Marketing Management van Kotler ...
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Management & Marketing Marketing ManagementOnderzoeksmethoden Hennie Boeije, Harm 't Hart, Joop Hox
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / OnderzoeksmethodenDit is een samenvatting van het boek Business door Bovee, waarin de belangrijkste begrippen uit het boek worden beschreven. De hoofdstukken die worden behandeld zijn hoofdstuk 1 t/m 3, 5 en 9 t/m 13.
Wageningen University / Bedrijfs en Consumentenwetenschappen / Inleiding bedrijfs- en consumentenwetenschappen Business