- Je bekeek:Customer Relationship Management samenvatting - NL
- Geüpload door:JessicaOosterwijk
- Studie: NHTV Breda / Management toerisme / Customer Engagement Management
- Boek:Customer Relationship Management door Ed Peelen, Rob Beltman
- 30 pagina's
Dit is een nederlandse samenvatting gemaakt voor het vak Customer Engagement Management van de opleiding Management Toerisme aan de BUAS. het betreft de volgende hoofdstukken van het boek Customer Relationship Management (2e druk): Hoofdstuk 1, 2, 4, punt 5.3,...
NHTV Breda / Management toerisme / Customer Engagement Management Customer Relationship ManagementSamenvatting uit het boek grondslagen van de marketing van: H1 pagina 33-64 H2: 2.1, 2,7 en 2,8 H6: helemaal H7: 7.1, 7.2, 7.4, 7.7 H8: 8.5, 8.6 H9: 9.1 t/m 9.6, pagina 403-404 H10: 10.1 t/m 10.6 H12: 12.1 t/m 12.4, 12.7.1 H13: 13.1, 13.2.1
NHTV Breda / Management toerisme / Online marketing en Communicatie Grondslagen van de marketingSamenvatting Consumentengedrag 7e druk. Schrijvers Jiske Nederstigt & Theo Poiesz. Volgende hoofdstukken zijn samengevat: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, en hoofdstuk 12.
NHTV Breda / Management toerisme / Consumentengedrag Consumentengedraguitgebreide samenvatting van het boek eMarketing to go! Deze samenvatting omvat alle hoofdstukken uit het boek.
NHTV Breda / Management toerisme / E-business fundamentals eMarketing to goDit is een samenvatting van alle hoorcolleges die zijn gegeven van intro tourism 1 in het 1e jaar van de opleiding management toerisme. Met deze samenvattingen heb ik een 9,7 gehaald!!
NHTV Breda / Management toerisme / intro tourismMet deze samenvatting heb ik een 8,5 gehaald. Dit is toetsstof van het 1e jaar van de opleiding management toerisme.
NHTV Breda / Management toerisme / tourism business consumentengedragMet deze samenvatting heb ik een 8 gehaald. Dit is toetsstof van het 1e jaar van de opleiding management toerisme.
NHTV Breda / Management toerisme / online marketing & communication Grondslagen van de marketingMet deze samenvatting heb ik een 7,6 gehaald. Dit is toetsstof van het 1e jaar van de opleiding management toerisme.
NHTV Breda / Management toerisme / E-business Fundamentals eMarketing To GoMet deze samenvatting heb ik een 8,5 gehaald. Dit is toetsstof van het 1e jaar van de opleiding management toerisme.
NHTV Breda / Management toerisme / consumer behavior ConsumentengedragGoede samenvatting van het boek Customer Relationship Management, 3e druk van E. Peelen. ISBN nummer: 9789043016759. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document is di...
Customer Relationship ManagementIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim dien j...
Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement Customer Relationship ManagementDit zijn de tentamenvragen van het tentamen voor travel producers in schooljaar 2017/2018. Op de 1e blz. (die gratis te bekijken is) staat meer informatie. succes!
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / travel producersDit is een samenvatting van alle informatie die in de werkcollege's is gegeven voor het vak Intro Tourism 2 op de NHTV in het 1e jaar van de studie management tourism. Hiermee is een 8 gehaald.
NHTV Breda / Tourism / intro tourism 2Dit is een Nederlandse samenvatting van een geselecteerd aantal bladzijden van het Engelse boek ''Tourism a modern synthesis''. Deze heb je onder andere nodig voor de opleiding management toerisme. (vak: Travel producers)
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / travel producers Tourism A Modern SynthesisDit zijn de tentamenvragen van het tentamen voor intro tourism 2 in schooljaar 2016/2017. Op de 1e blz. (die gratis te bekijken is) staat meer informatie. succes!
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / intro tourism 2Uitgebreide samenvatting van Customer Relationship Management, 2e druk van E. Peelen. ISBN: 9789043011532. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is com...
Customer Relationship ManagementSamenvatting van Consumer Behaviour: H1, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H10, H11, H12 Titel boek: Consumentengedrag Auteur(s): Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
NHTV Breda / Management toerisme / Consumer Behaviour ConsumentengedragOefenvragen consumer behaviour H1 t/m 12, met uitzondering van H2 en H9
NHTV Breda / Management toerisme / Consumer BehaviourSamenvatting van de PCV Reader H5 en H6 (dit is de tentamenstof van het eerste jaar)
NHTV Breda / Management toerisme / Persoonlijke en Communicatieve vaardighedenSamenvatting van Online marketing en Communicatie, tentamenstof van tentamenweek 2
NHTV Breda / Management toerisme / Online marketing en organisatie Online marketing en communicatiesamenvatting van het hele boek van E-business Fundamentals, behalve het laatste hoofdstuk
NHTV Breda / Management toerisme / E-Business Fundamentals eMarketing To Gouitwerkingen van de hoorcolleges van het vak yield/ revenue management
NHTV Breda / Management toerisme / yieldEen samenvatting van de hoofdstukken 1, 5, 7, 10, 11 en 14 uit het boek Personeelsmanagement
NHTV Breda / Management toerisme / management personeelsmanagementCustomer Relationship Management compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door E. Peelen. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Customer Relationship ManagementCustomer Relationship Management compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door E. Peelen. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Customer Relationship Management